THEORETICAL AND METHODOLOGICAL ASPECTS OF RESTAURANT SERVICES RESEARCH
PDF (O'zbekcha)

Keywords

restaurant services
catering
positive effect
servicecape
consumer skills

How to Cite

Ibodov К. (2022). THEORETICAL AND METHODOLOGICAL ASPECTS OF RESTAURANT SERVICES RESEARCH. Economics and Education, 23(4), 327–332. https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss4/a603

Abstract

The article describes the theoretical and methodological aspects of the study of restaurant services, analyzes the author's definitions of restaurant services and develops an improved author's definition of the concept of «restaurant services». The role and importance of restaurant services as a separate branch of the service sector of the national economy is substantiated.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss4/a603
PDF (O'zbekcha)

References

Пардаев М., Очилов И. Хизмат кўрсатиш соҳаси корхоналарида самарадорликни ошириш йўллари. Монография. – Т.: Iqtisod-moliya, 2011. 11 б., Очилов И. Бозор муносабатлари шароитида хизматларнинг турлари ва уларнинг таснифи. // Хизмат кўрсатиш, сервис ва туризм соҳаларини ривожлантириш: муаммолар ва уларнинг ечимлари. Монография. – Т.: Iqtisod-moliya, 2008. 37 б.

Юсупов М.А., Эргашходжаева Ш.Д. Товарлар ва хизматлар маркетинги. Ўқув қўлланма. –Т.: ТДИУ, Иқтисодиёт, 2013. –174 б.

Қурбонов Ж. Хизмат, хизмат кўрсатиш. Сервис. – С.: “Servis” ilmiy-ommabop jurnal. 2009 й. 1-сон, 56-б.

Бектемиров А. Иссиқлик таъминоти хизматлари тизимини такомиллаштиришнинг назарий-методологик асослари. Монография. – Тошкент: «Наврўз» нашриёти, 2014. -144 б.

Набиева Н.М. Хизмат кўрсатиш корхоналарини ривожлантириш бўйича маркетинг стратегиясини ишлаб чиқиш. Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) дисс.автореферат: 08.00.11 / Набиева Нилуфар Муратовна. -08.00.11. – Т.: Тошкент давлат иқтисодиёт университети, 2018.‒ 25 б.

Ibodov K.M. Turizmda marketing. O‘quv qo‘llanma. – T.: Fan va texnologiyalar nashriyoti, 2019. – 261 bet. 196-б.

Ибодов К.М. Ресторан хизматларини бошқариш самарадорлигини оширишнинг инновацион усуллари // Actual problems of modern science and innovation in the central asian region: collection of articles of the international conference . – Jizzahk, 2020. – 718 pages. 415-423 бб

Платонова Н.А. Экономические проблемы бытового обслуживания населения в период формирования рынка /Н.А.Платонова. – М., 2005. – 112 с.

Лифиц И.М. Теория и практика оценки конкурентоспособности товаров и услуг /И.М.Лифиц. – М.: Юрайт-М, 2001. - 244 с.; Марвин Б. Как привлечь клиента и удержать в вашем ресторане /Б.Марвин. – М.: Издательство Жигульского (ООО «Современные розничные и ресторанные технологии»), 2002. - 216 с.; Маркетинговые исследования Российского рынка общественного питания: рестораны и фаст- фуды. – М.: Вып. 3- 2007. -187 с.; Кристофер Эгертон-Томас. Ресторанный бизнес. Как открыть и успешно управлять рестораном: Пер. с англ. – М.: РосКонсульт, 2001. – 272 с.

Червяков Н.Ю. Микрологистическая система управления производственными процессами на предприятиях быстрого питания// Старт в науке. – 2019. – № 6. – С. 6-6; URL: http://science-start.ru/ru/article/view?id=1810

Тымчук В. В. Предпринимательские решения в развитии ресторанного бизнеса (на примере Санкт-Петербурга): автореф. дис. … канд. экон. наук. – СПб., 2006. – С. 10

Бородина В. В. Маркетинг услуг. – М.: Гардарика, 2004. – С. 371.

Жидков И. Е. Формирование и развитие рынка услуг ресторанного бизнеса в экономике России: автореф. дис. … канд. экон. наук. – Тамбов, 2003. – 26 с.

Полякова Т.Н. Регулирование регионального рынка социально значимых услуг. Автореф. дисс.канд.экон.наук: 08.00.05/Т.Н.Полякова. – Воронеж, 2004. -22с

The Influence of Service Marketing Mix on Customer Choice of Repeat Purchase of Restaurant in Kumasi, Ghana/European Journal of Business and Management/Vol.8, No.11, 2016

Ибодов K.М., Базаров З.М. Ресторан бизнесида хизматлар сифатини оширишнинг маркетинг концепцияси// “Халқаро ва ички туризмни ривожлантириш муаммолари” мавзусидаги республика илмий-амалий анжумани. – Самарқанд: СамИСИ, 2016 йил 2-3 июнь. 278-281-бетлар.

Пекишева Е.П. Инновационный механизм управления ресторанным бизнесом: автореферат дисс. ... кандидата экономических наук: 08.00.05 / Пекишева Екатерина Павловна. – М.: Ин-т междунар, права экономики им. А.С. Грибоедова, 2012. - 26 c.

Ibodov K.M. Restoran ishida marketing. – Darslik. – T.: “Iqtisod-moliya” nashriyoti, 2021 yil.– 464 bet. 196 бет.

Ибодов К.М. Ресторан хизматларининг инновацион салоҳиятини таҳлил қилиш ва баҳолаш услубиятини такомиллаштириш. // “Biznes-Эксперт” Иқтисодий илмий-амалий журнали, 2021 йил 1 (157)-сон, 74-79-б.

Ибодов К.М., Банк хизматлари рақобатбардошлигининг маркетинг тадқиқотлари: Монография. – Тошкент: “Наврўз” нашриёти. 2016 йил. -150 бет. 132-б.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2022 Economics and education