Abstrak
Мақолада ресторанларда қўшимча хизматларини таклиф этиш, ресторан хизматлари сифатини ошириш ва такрорий харидини рақобатлантириш асосида рақобатбардошлигини ошириш масалалари ёритилган. Ресторанларда овқатланиш ва хордиқ чиқариш билан боғлиқ қўшимча хизматларнинг таснифи ҳамда қўшимча хизматлар кўрсатишни ташкил этиш асосида рақобатбардошликни баҳолаш услубияти таклиф қилинган
Bibliografik manbalar
Schmidt, Jeffrey. (2010). Whole-Product Concept. 10.1002/9781444316568.wiem05053
Holdford DA. Perspectives on the pharmacist’s “product”: a narrative review. Pharmacy Practice 2021 Apr-Jun;19(2):2430;.
Памбухчиянц О.В. Организация и технология коммерческой деятельности: Учебник. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К°», 2007. - С.16-17.
Гаврилова, В.Н. Формирование комплекса услуг торговых розничных сетей [Текст]/В.Н. Гаврилова // Вестник Самарского государственного экономического университета. Самара, 2014. № 10 (120). С. 44-49.
Ш.Ж.Маматқулова, Д.Х.Холмаматов. Тижорат фаолияти. Ўқув қўлланма. Самарқанд С:.Зарафон нашриёти, 2020 й.– 296 б. 189-192 бб
Д.Х.Холмаматов. Улгуржи савдода маркетинг логистикасини ривожлантириш йўллари // “Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar” ilmiy elektron jurnali. № 3, may-iyun, 2021 yil.
K.M. Ibodov. Restoran ishida marketing. Darslik. Toshkent: -T.: “IQTISOD-MOLIYA”, 2021. – 464 b.
Х.Тўраев, Х.И.Турдибеков, В.Бердиқулов, Ш.М.Исломов, К.М.Ибодов. Меҳмонхона хўжалигида хизматлар сифатини бошқариш. Ўқув қўлланма. Т:,- “IQTISOD-MOLIYA” нашриёти, 2020 йил. ‒ 382 бет.
Ибодов, К. (2022). Ресторан хизматлари соҳасини тадқиқ этишнинг назарий-методологик жиҳатлари. IQTISODIYOT VA TAʼLIM, 23(4), 327–332. https://cedr.tsue.uz/index.php/journal/article/view/603.
К.М.Ибодов. Ресторан хизматлари соҳаси рақобатбардошлигини ошириш механизмларини такомиллаштириш. иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) дисс.автореферат: 08.00.05:08.00.11 / Самарқанд иқтисодиёт ва сервис институти, 2022.– 53 б.
K.M. Ibodov. Restoran ishida marketing. – Darslik. Toshkent, T:, IQTISOD-MOLIYA nashriyoti, 2021 yil.– 464 bet. 196 бет.
М.Ибодов. Самарқанд вилояти ресторан хизматлари соҳаси рақобатбардошлигини оширишнинг маркетинг стратегияси // «Иқтисодиёт ва таълим» журнали, №2, 2021. – 67-76 б.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2023 Iqtisodiyot va taʼlim