Abstrak
Мақолада ресторан хизматлари соҳасида маҳсулот портфели таҳлили келтирилган. БКГ матрицаси ёрдамида амалга оширилган маҳсулот портфели таҳлили асосида Самарқанд шаҳридаги ресторан хизматлари соҳасининг сервис ва бозор имкониятлари, жозибадорлиги, ўсиш суръатлари ва ресторан хизматларининг ривожланиш йўналишлари аниқланган, стратегик истиқболда самарали бўлган маҳсулот портфели таклиф қилинган.
Bibliografik manbalar
Ансофф И. Стратегический менеджмент: Классическое издание. / И.Ансофф. – М.: Питер, 2009. – 343 с.
Ihsan and Wandebori. Strategic Management For Restaurant Business (Case Study: Kedai Papa Liem). // Journal of Business and Management, Vol.4, No.2, 2015: 130‐145.
Платонова М.А. Оценка эффективности бизнес-единиц промышленных предприятий на основе портфельного анализа. автореферат дисс. ученой степени к.э.н. – Нижний Новгород, 2015. С. 25.
Худойберганов Д.Т. Минтақада товарлар ва хизматлар бозори самарадорлигини баҳолаш моделлари. // “Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar” (Economics and Innovative Technologies) ilmiy elektron jurnali. 2/2022, mart-aprel (№ 00058). DOI: 10.55439/EIT/vol10_iss2/a25
Шарипов Т.С. Овқатланиш хизматлари бозорида рақобатбардошлик масалалари. // “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий электрон журнали. 1-сон, январь-февраль, 2017 йил.
Ибодов К.М. Монополияга қарши бошқарув назарияси (ҳозирги замон рақобат назариялари). Ўқув қўлланма. – Т.: “Iqtisiod-moliya” нашриёти, 2020 йил. ‒ 304 бет. 168-б.
Портер М. Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов. – М.: Альпина Паблишер, 2011. – 454 с.
Ибодов К. Хизмат кўрсатишнинг самарали ташкилий-технологик шакллари негизида ресторан хизматлари рақобатбардошлигини ошириш масалалари. // Iqtisodiyot va taʼlim, 2023, 24 (1), 517-521. https://cedr.tsue.uz/index.php/journal/article/view/987
Добрыднева С.Г. Многокритериальная комплексная оценка ассортиментного портфеля компании. // Вестник Омского университета. Серия «Экономика». 2011. № 3. С. 135-140.
Ibodov K. Самарқанд вилояти ресторан хизматлари соҳаси рақобатбар-дошлигини оширишнинг маркетинг стратегияси. // Иқтисодиёт ва таълим, 2021, 2022 (2), 147–154. https://inlibrary.uz/index.php/economy_education/ article/view/7174
Restoran ishida marketing. Darslik. – T.: Iqtisod-moliya, 2021. ‒ 464 b.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2023 Iqtisodiyot va taʼlim