Том 23 № 1 (2022): Экономика и образование

Опубликован: 25.02.2022

Весь выпуск


PDF (O'zbekcha)

Менеджмент и маркетинг


Нуриддин Йўлдошев, Машъал Саидов, Шохрух Самиев
46-55
ЎЗБЕКИСТОНДА ЭЛЕКТР БОЗОРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ ИМКОНИЯТЛАРИ: SWOT – ТАҲЛИЛИ
PDF (O'zbekcha)
Фатима Касимова
55-62
НАПРАВЛЕНИЯ ЦИФРОВИЗАЦИИ И ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГА В МАЛОМ БИЗНЕСЕ И ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВЕ
PDF
Наргиза Алимходжаева
62-70
ИННОВАЦИОН МАРКЕТИНГ ТИЗИМИДА БРЕНДИНГ КОНЦЕПЦИЯСИНИНГ МОҲИЯТИ ВА АҲАМИЯТИ
PDF (O'zbekcha)
Нозима Зуфарова
70-77
ОЛИЙ ТАЪЛИМ МУАССАЛАРИ БРЕНД ҚИЙМАТИНИ БАҲОЛАШНИНГ МОДЕЛИ
PDF (O'zbekcha)
Бобур Бахтиёров
77-84
САНОАТ КОРХОНАЛАРИДА ИННОВАЦИОН БОШҚАРУВНИ ТАШКИЛ ЭТИШ УСУЛЛАРИ ВА ТАМОЙИЛЛАРИ
PDF (O'zbekcha)
Бунёд Усмонов
85-89
АКЦИЯДОРЛИК ЖАМИЯТЛАРИ КАПИТАЛ БОШҚАРУВ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШНИНГ ИЛМИЙ-НАЗАРИЙ ВА АМАЛИЙ ЖИҲАТЛАРИ
PDF (O'zbekcha)
Nargiza Omanova
89-93
AKSIYADORLIK KORXONALARIDA XODIMLARNI RAG’BATLANTIRISH USULLARI
PDF (O'zbekcha)
Санжар Эшматов
94-98
ОЗИҚ-ОВҚАТ МАҲСУЛОТЛАРИ МИЛЛИЙ БРЕНДИНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ МЕТОДОЛОГИК ЖИҲАТЛАРИ
PDF (O'zbekcha)
Дилфуза Шакирова
98-105
УЛУЧШЕНИЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УСЛУГ ЗА СЧЕТ СОЗДАНИЯ СИЛЬНОГО БРЕНДА ВУЗА
PDF (English)
Akmal Shermuhamedov
105-110
KORPORATIV BOSHQARUVNI SAMARALI AMALGA OSHIRISH
PDF (O'zbekcha)

Региональная экономика


Информационные системы в экономике