МАРКЕТИНГОВАЯ СТРАТЕГИЯ ПОВЫШЕНИЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ СФЕРЫ РЕСТОРАННЫХ УСЛУГ САМАРКАНДСКОЙ ОБЛАСТИ
PDF (O'zbekcha)

Ключевые слова

маркетинговая стратегия
сервисный ландшафт
технология CRM
етинговая “дорожная карта”
конкурентная поведения

Как цитировать

Ибодов, К. (2021). МАРКЕТИНГОВАЯ СТРАТЕГИЯ ПОВЫШЕНИЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ СФЕРЫ РЕСТОРАННЫХ УСЛУГ САМАРКАНДСКОЙ ОБЛАСТИ. Economics and Education, (2), 147–154. https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss2/a84

Аннотация

Данной статье освещены некоторые вопросы разработка и внедрения маркетинговой стратегии повышения конкурентоспособности сферы ресторанных услуг Самаркандской области. Рекомендованы методика выбора маркетинговой стратегии аргументируемым внещных факторов, а также организационные и экономические области сферы ресторанных услуг.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss2/a84
PDF (O'zbekcha)

Библиографические ссылки

Ансофф И. Стратегический менеджмент. – СПб: Питер, 2009. – 344с

Ofosu Amofah. The Influence of Service Marketing Mix on Customer Choice of Repeat Purchase of Restaurant in Kumasi, Ghana/European Journal of Business and Management/Vol.8, No.11, 2016

Philip Kotler. Marketing management/ Philip Kotler, Kevin Lane Keller.– 14th ed. Pearson Education, Inc. 2012 y – 657 pages.

Porter, M. The Five Competitive Forces that Shape Strategy. Harvard Business Review, January, 2008. – 438 р.

Walker, John R., The restaurant: from concept to operation / John Walker.—6th ed. 1985. 577 pages

Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок / Перев. с англ. под ред. В. . Колчанова. – СПб.: Питер, 2004. – 800 с

Фирсенко, С.С. Исследование конкурентной среды продовольственного рынка (региональный аспект): монография / С.С. Фирсенко, Л. В. Юшкова; Краснояр. гос. торг. - экон. ин-т. - Красноярск: Изд-во КГУ, 2002. - 168 с.

Жидков И. Е. Формирование и развитие рынка услуг ресторанного бизнеса в экономике России): автореф. дис. … канд. экон. наук. – Тамбов, 2003. – 26 с

Котельникова А.В. Обеспечение конкурентоспособности предприятия общественного питания: автореферат дисс. ... кандидата экономических наук : 08.00.05 / Котельникава Анжелика Вениаминована. -Уфа.:, 2009.28 с.

Ш.Ж.Эргашходжаева. Рақобат шароитида қишлоқ жойларида кооперацияни ривожлантиришнинг маркетинг стратегияси. и.ф.д. дисс. автореферат: 08.00.11 / Эргашходжаева Шахноза Джасуровна. -Т.: Тошкент давлат иқтисодиёт университети, 2007.‒24 б.

Qosimova M.S. Abduhalilova I.T. Marketing tadqiqotlari. O’quv qo’llanma. T; TDIU, 2012. – 189 b

И.С.Тухлиев, З.И.Усманова. Туризмда стратегик маркетинг. Ўқув қўлланма. С.Самарқанд. “Зарафшон нашриёти” ДУК. 2009 й. ‒ 159 б.

М.М.Зияева. Хизматлар бозорини ривожлантиришнинг маркетинг стратегияси. Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) дисс.автореферат: 08.00.11 / Тошкент давлат иқтисодиёт униврситети, 2018.‒ 54 б.

Н.М.Набиева. Хизмат кўрсатиш корхоналарини ривожлантириш бўйича маркетинг стратегиясини ишлаб чиқиш. Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) дисс.автореферат: 08.00.11 / Набиева Нилуфар Муратовна. -08.00.11. Т.: Тошкент давлат иқтисодиёт униврситети, 2018.‒ 25 б.

Д. .Парпиев. Нефт-газ қазиб олиш қайта ишлаш тармоғини ривожлантиришнинг маркетинг стратегияси-08.00.11. Т.: Тошкент давлат иқтисодиёт университети, 2014.‒ 26 б.

А.Ж.Қаххоров. Корхона фаолиятида инновацион самарадорлигини ошириш йўллари. Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) дисс.автореферат: 08.00.11 / Т.: Тошкент давлат иқтисодиёт университети, 2014.‒ 26 б.

К.М.Ибодов. Монополияга қарши бошқарув назарияси (Ҳозирги замон рақобат назариялари). Ўқув қўлланма.Т:, “IQTISIOD-MOLIYA” нашриёти, 2020 йил. ‒ 304 бет. 233-б

Ибодов К.М., анк хизматлари рақобатбардошлигининг маркетинг тадқиқотлари: Монография.; - Тошкент “Наврўз” нашриёти. 2016 йил. ‒150 бет.

K.M. Ibodov. Restoran ishida marketing. – Darslik. Toshkent:, -Fan va texnologiyalar nashriyoti, 2020 yil.- 418 bet.

К.М.Ибодов, З.М. азаров. Ресторан бизнесида хизматлар сифатини оширишнинг маркетинг концепцияси// “Халқаро ва ички туризмни ривожлантириш муаммолари” мавзусидаги республика илмий-амалий анжумани Самарқанд:СамИСИ, 2016 йил 2-3 июн. –278-281 бетлар

К.М.Ибодов. Ресторан хизматлари бозори рақобатбардошлигини баҳолаш ва моделлаштиришни такомиллаштириш масалалари //ECLSS international Online Conference Economics & Social Sciences June 28-29, 2020 Istanbul, Turkey.

К.М.Ибодов. Хизматлар соҳасида инновацион стратегияларни қўллаш имкониятлари //”Обод турмушни таъминлашда иқтисодиётни ва инновацион фаолиятни такомиллаштириш муаммолари” мавзусидаги республика анъанавий илмий-амалий конференция материаллари, СамИСИ,2013 йил 20 феврал, 96-98 б.

К.М.Ибодов. Самарқанд вилояти ҳудудий ресторан хизматлари бозори рақобатбардошлигини баҳолаш ва бошқаришни такомиллаштириш масалалари //“Сервис” илмий-амалий журнали 2020 йил 1-сон.

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим