Аннотация
Данной статье освещены некоторые вопросы разработка и внедрения маркетинговой стратегии повышения конкурентоспособности сферы ресторанных услуг Самаркандской области. Рекомендованы методика выбора маркетинговой стратегии аргументируемым внещных факторов, а также организационные и экономические области сферы ресторанных услуг.
Библиографические ссылки
Ансофф И. Стратегический менеджмент. – СПб: Питер, 2009. – 344с
Ofosu Amofah. The Influence of Service Marketing Mix on Customer Choice of Repeat Purchase of Restaurant in Kumasi, Ghana/European Journal of Business and Management/Vol.8, No.11, 2016
Philip Kotler. Marketing management/ Philip Kotler, Kevin Lane Keller.– 14th ed. Pearson Education, Inc. 2012 y – 657 pages.
Porter, M. The Five Competitive Forces that Shape Strategy. Harvard Business Review, January, 2008. – 438 р.
Walker, John R., The restaurant: from concept to operation / John Walker.—6th ed. 1985. 577 pages
Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок / Перев. с англ. под ред. В. . Колчанова. – СПб.: Питер, 2004. – 800 с
Фирсенко, С.С. Исследование конкурентной среды продовольственного рынка (региональный аспект): монография / С.С. Фирсенко, Л. В. Юшкова; Краснояр. гос. торг. - экон. ин-т. - Красноярск: Изд-во КГУ, 2002. - 168 с.
Жидков И. Е. Формирование и развитие рынка услуг ресторанного бизнеса в экономике России): автореф. дис. … канд. экон. наук. – Тамбов, 2003. – 26 с
Котельникова А.В. Обеспечение конкурентоспособности предприятия общественного питания: автореферат дисс. ... кандидата экономических наук : 08.00.05 / Котельникава Анжелика Вениаминована. -Уфа.:, 2009.28 с.
Ш.Ж.Эргашходжаева. Рақобат шароитида қишлоқ жойларида кооперацияни ривожлантиришнинг маркетинг стратегияси. и.ф.д. дисс. автореферат: 08.00.11 / Эргашходжаева Шахноза Джасуровна. -Т.: Тошкент давлат иқтисодиёт университети, 2007.‒24 б.
Qosimova M.S. Abduhalilova I.T. Marketing tadqiqotlari. O’quv qo’llanma. T; TDIU, 2012. – 189 b
И.С.Тухлиев, З.И.Усманова. Туризмда стратегик маркетинг. Ўқув қўлланма. С.Самарқанд. “Зарафшон нашриёти” ДУК. 2009 й. ‒ 159 б.
М.М.Зияева. Хизматлар бозорини ривожлантиришнинг маркетинг стратегияси. Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) дисс.автореферат: 08.00.11 / Тошкент давлат иқтисодиёт униврситети, 2018.‒ 54 б.
Н.М.Набиева. Хизмат кўрсатиш корхоналарини ривожлантириш бўйича маркетинг стратегиясини ишлаб чиқиш. Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) дисс.автореферат: 08.00.11 / Набиева Нилуфар Муратовна. -08.00.11. Т.: Тошкент давлат иқтисодиёт униврситети, 2018.‒ 25 б.
Д. .Парпиев. Нефт-газ қазиб олиш қайта ишлаш тармоғини ривожлантиришнинг маркетинг стратегияси-08.00.11. Т.: Тошкент давлат иқтисодиёт университети, 2014.‒ 26 б.
А.Ж.Қаххоров. Корхона фаолиятида инновацион самарадорлигини ошириш йўллари. Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) дисс.автореферат: 08.00.11 / Т.: Тошкент давлат иқтисодиёт университети, 2014.‒ 26 б.
К.М.Ибодов. Монополияга қарши бошқарув назарияси (Ҳозирги замон рақобат назариялари). Ўқув қўлланма.Т:, “IQTISIOD-MOLIYA” нашриёти, 2020 йил. ‒ 304 бет. 233-б
Ибодов К.М., анк хизматлари рақобатбардошлигининг маркетинг тадқиқотлари: Монография.; - Тошкент “Наврўз” нашриёти. 2016 йил. ‒150 бет.
K.M. Ibodov. Restoran ishida marketing. – Darslik. Toshkent:, -Fan va texnologiyalar nashriyoti, 2020 yil.- 418 bet.
К.М.Ибодов, З.М. азаров. Ресторан бизнесида хизматлар сифатини оширишнинг маркетинг концепцияси// “Халқаро ва ички туризмни ривожлантириш муаммолари” мавзусидаги республика илмий-амалий анжумани Самарқанд:СамИСИ, 2016 йил 2-3 июн. –278-281 бетлар
К.М.Ибодов. Ресторан хизматлари бозори рақобатбардошлигини баҳолаш ва моделлаштиришни такомиллаштириш масалалари //ECLSS international Online Conference Economics & Social Sciences June 28-29, 2020 Istanbul, Turkey.
К.М.Ибодов. Хизматлар соҳасида инновацион стратегияларни қўллаш имкониятлари //”Обод турмушни таъминлашда иқтисодиётни ва инновацион фаолиятни такомиллаштириш муаммолари” мавзусидаги республика анъанавий илмий-амалий конференция материаллари, СамИСИ,2013 йил 20 феврал, 96-98 б.
К.М.Ибодов. Самарқанд вилояти ҳудудий ресторан хизматлари бозори рақобатбардошлигини баҳолаш ва бошқаришни такомиллаштириш масалалари //“Сервис” илмий-амалий журнали 2020 йил 1-сон.
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.
Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим