Аннотация
Ушбу мақолада Самарқанд вилоятида ресторан хизматлари рақобатбардошлигини оширишга мижозларнинг қониққанлик индекси ва кенгайтирилган маркетинг комплексининг боғлиқлиги ёритилган. Ижтимоий сўровлар асосида marketing-mix (7P’s) элементларининг муҳимлилик даражаси ва мижозларнинг қониққанлик индекси (CSI) аниқланган ва хулосалар берилган.
Библиографические ссылки
К.М.Ибодов. Самарқанд вилояти ресторан хизматлари соҳаси рақобатбардошлигини оширишнинг маркетинг стратегияси // «Иқтисодиёт ва таълим» журнали, №2, 2021. – 67-76 б.
К.М.Ибодов. Ресторан хизматлари соҳасида мижозларнинг қониққанлик даражасини баҳолаш // “Biznes-Эксперт” Иқтисодий илмий-амалий журнали, 2020 йил 9-10 (153-154)-сон, 86-91 б.
К.М.Ибодов. Ресторан хизматларининг инновацион салоҳиятини таҳлил қилиш ва баҳолаш услубиятини такомиллаштириш // “Biznes-Эксперт” Иқтисодий илмий-амалий журнали, 2021 йил 1 (157)-сон, 74-79 б.
Пчелинцева, Ю.А. Особенности применения инструментов продвижения предприятиями общественного питания [Текст] / Ю.А. Пчелинцева // Проблемы управления экономикой в трансформируемом обществе: Всероссийская научно-практическая конференция. / Приволжский дом знаний. - Пенза, 2004. - С. 288-290.
Пашкина О.В. Организация маркетингового исследования на предприятиях общественного питания: автореф.дис...канд.экон.наук: 08.00.05 / Ольга Викторовна Пашкина. – Оренбург, 2002.- 24с.
Бородина М.В. Особенности формирования кластера сферы услуг на рынке продуктов питания крупного промышленного центра (на примере г. Красноярска): дис...канд.экон.наук: 08.00.05 / Бородина Марина Владимировна. – Москва, 2014.-161 с..
Carrie Weinreich. Marketing Strategies Restaurant Leaders Use to Develop Their Customer Base: Doctoral Study Submitted in Partial Fulfillm of the Requirements for the Degree of Doctor of Business Administration. Walden University June 2016
Ofosu Amofah, Isaac Gyamfi, Christine Osei Tutu. The Influence of Service Marketing Mix on Customer Choice of Repeat Purchase of Restaurant in Kumasi, Ghana. European Journal of Business and Management. Vol.8, No.11, 2016. pp 102-112
Oktavina Diah Puspita. Physical Evidence of Small Theme Restaurant in Indonesia: A Case Study of Ramen House. Procedia - Social and Behavioral Sciences 169 (2015) 289 – 295
Rillyan Nur Ramadhania, Atik Aprianingsihb. Marketing Strategies to Enhanceattractiveness of Shopping Mallscase Study: Mall Ratu Indah Makassar. Asia Pacific Journal of Advanced Business and Social Studies (APJABSS). 2017, Volume: 3, Issue: 1. pp 101-112.
Б.А.Абдукаримов ва бошқ. Ички савдо иқтисодиёти. Ўқув қўлланма - Т.: ИҚТИСОД ВА МОЛИЯ - Т, 2014. - 320 с.
Умумий овқатланиш корхоналари самарадорлигини оширишнинг ташкилий-иқтисодий механизмларини такомиллаштириш (Самарқанд вилояти мисолида) и.ф.н дисс.автореферат: 08.00.05 / Шарипов Тўлқин Саидахмедович. -С.: Самарқанд иқтисодиёт ва сервис институти, 2010.- 25 б.
С.Р.Сафоева. Иқтисодни модернизациялаш шароитида ресторан хизматлари сифатини бошқариш. (Тошкент шаҳар ресторанлари мисолида) и.ф.н дисс.автореферат: 08.00.13 / Т.: Тошкент давлат иқтисодиёт университети, 2009.– 26 б.
Р.Ж.Курбанова. Сервис корхоналарини модернизациялаш ва уларда хизмат кўрсатиш самарадорлигини ошириш(Самарқанд вилояти умумий овқатланиш корхоналари мисолида). Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) дисс.автореферат: 08.00.05 / Самарқанд иқтисодиёт ва сервис институти, 2019.– 52 б.
Б.Х.Тўраев, Х.И.Турдибеков, В.Бердиқулов, Ш.М.Исломов, К.М.Ибодов. Меҳмонхона хўжалигида хизматлар сифатини бошқариш. Ўқув қўлланма. Т:,- “IQTISOD-MOLIYA” нашриёти, 2020 йил. 382 бет.
K.M.Ibodov. Analysis of the factors influencing the efficiency of Restaurant services using the method of Hierarchical analysis // European Scholar Journal (ESJ). Vol. 2 No. 2, February 2021, ( ISSN: 2660-5562). (Global impact factor (GIF) - 7.232)
K.M. Ibodov. Restoran ishida marketing. Darslik. Toshkent. T :, “IQTISOD-MOLIYA”, 2021. ‒ 464 b.
K.M.Ibodov. Researches Marketing Programs of the Sphere of Restaurant Services of Samarkand Region // TECHMIND-2021: 3-rd Global Congress on Contemporary Science and Advancements. Vol. 3 No. 1 (2021). March 16, 2021 NewYork, USA.
K.M.Ibodov. Marketing Metrics an Estimation of Competitiveness of The Market of Restaurant Services of Uzbekistan //ACADEMICIA: An International Multidisciplinary Research Journal (SAARJ). Vol. 10, Issue 10, October 2020. (ISSN: 2249-7137) 808-816 pp.
К.М.Ибодов. Самарқанд вилояти ҳудудий ресторан хизматлари бозори рақобатбардошлигини баҳолаш ва бошқаришни такомиллаштириш масалалари// “Сервис” журнали, – Самарқанд.-2020.-№1. 99-106 бб.
Информационное агентство Nord-News. [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://nord-news.ru/
Информационно-аналитический материал ОБ УРОВНЕ ЖИЗНИ И ИНФЛЯЦИИ. Центральный банк Республики Узбекистан, 2020 г. ‒11 с.
https://riarating.ru/ ‒ Расходы семей на еду в странах Европы – рейтинг 2019.
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.
Copyright (c) 2022 Экономика и образование