Abstrak
Мақолада корхона фаолияти самарадорлигини тезкор аниқлаш, унинг соҳа ёки иқтисодий худуддаги ўрнини билиш, улардаги мавжуд товар белгиларини баҳолашдаги фойдаланиладиган асосий методларнинг турлари ва хусусиятлари ёритилган
Bibliografik manbalar
Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш. Мирзиёевнинг Олий Мажлисга Мурожаатномаси. / “Халқ сўзи”, 2020 йил 25 январь.
“Махсус иқтисодий зоналар тўғрисида”ги Ўзбекистон Республикасининг Қонуни. / “Халқ сўзи”, 2020 йил 18 февраль.
Ўзбекистон Республикаси мулкини баҳолаш миллий стандарти (9-сон МБМС) “Бизнес қийматини баҳолаш”ни тасдиқлаш ҳақида”, 2009 йил 6 октябрь.
Буланов А. Бренд 2.0. От философии к практике. –М.: ОАО “Красная звезда”, 2014. -496 с.
Годин А.М. Брендинг: Учебное пособие. -3е изд. –М.: ИТК “Дашков и Ко, 2013. -184 с.
Гречин Е.Ю. Создание брендов. Развитие и применение идей Эла Райса на рассийском рекламном рынке. –СПб.: Питер, 2018. -206 с.
Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс.: Пер.с англ. –СПБ.: ООО “Диалектика”, 2019. -496 с.
Котлер Ф., Армстронг Г., Вонг В., Сондерс Дж. Основы маркетинга, 5-е европейское изд. –М.: ООО “И.Д. Вильямс”, 2013. -752 с.
Прает Ван. Д. Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии. –М.: Азбука Бизнес, Азбука-Аттикус, 2018. -320 с.
Рожков И.Я., Кисмерешкин В.Г. Брендинг. Учебник. –М.: Изд. Юрайт, 2013. -331 с.
Траут Дж. Большие бренды-большие проблемы /Пер. Сангл. –СПб.: Питер, 2013. -256 с.
Хатамов И.С. Бренд товарлар ва уларга истеъмолчиларнинг муносабатлари тадқиқ қилишнинг асосий йўналишлари. –Т.: ТДИУ, 2016. -80 б.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Iqtisodiyot va taʼlim