Abstrak
В данной статье рассматриваются теоретико-методологические основы создания национального бренда продуктов питания, автор разъясняет термины «бренд» и «национальный бренд». Автор представил научные предложения и рекомендации по разработке маркетинговой стратегии формирования национального бренда продуктов питания.
Bibliografik manbalar
Мамаев Б. Озиқ-овқат товарлари бозорларида маркетинг тадқиқотларини такомиллаштириш. Иқтисод фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун тақдим этилган диссертация автореферати. Тошкент – 2011.
Бекмуродов А.Ш., Мустафакулов Ш.Э. Пандемия ва озиқ-овқат хавфсизлиги: Сабаб ва оқибатлар /“Халқ сўзи”, 2020 йил апрель.
Ассэль Г. Маркетинг: Принципы и стратегия: -М.: Инфра-М.,1999;
Churchill G.A, Brown T.V. Basic marketing research, -Thomson, United States, 2010;
Kotler Ph. Marketing essentials. –Prentice Hall, United States, 2019;
Kotler Ph., Setiawan I., Kartajaya H. Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit. – wiley, 2012.;
Багиев Г.А., Тарасевич В.М. Маркетинг –Спб.: Питер, 2012;
Веселова А.О. Развитие маркетинга в молочном продуктовом подкомплексе. –М.: 2010;
Муаллиф илмий изланишлари орқали ишлаб чиқилди.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Иқтисодиёт ва таълим