МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ФОРМИРОВАНИЯ НАЦИОНАЛЬНОГО БРЕНДА ПРОДУКТОВ ПИТАНИЯ
PDF

Kalit so‘zlar

бренд
национальный бренд
продукты питания
брендинг
маркетинг

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Эшматов, С. (2022). МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ФОРМИРОВАНИЯ НАЦИОНАЛЬНОГО БРЕНДА ПРОДУКТОВ ПИТАНИЯ. Iqtisodiyot Va taʼlim, 23(1), 94–98. https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss1/a355

Abstrak

В данной статье рассматриваются теоретико-методологические основы создания национального бренда продуктов питания, автор разъясняет термины «бренд» и «национальный бренд». Автор представил научные предложения и рекомендации по разработке маркетинговой стратегии формирования национального бренда продуктов питания.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss1/a355
PDF

Bibliografik manbalar

Мамаев Б. Озиқ-овқат товарлари бозорларида маркетинг тадқиқотларини такомиллаштириш. Иқтисод фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун тақдим этилган диссертация автореферати. Тошкент – 2011.

Бекмуродов А.Ш., Мустафакулов Ш.Э. Пандемия ва озиқ-овқат хавфсизлиги: Сабаб ва оқибатлар /“Халқ сўзи”, 2020 йил апрель.

Ассэль Г. Маркетинг: Принципы и стратегия: -М.: Инфра-М.,1999;

Churchill G.A, Brown T.V. Basic marketing research, -Thomson, United States, 2010;

Kotler Ph. Marketing essentials. –Prentice Hall, United States, 2019;

Kotler Ph., Setiawan I., Kartajaya H. Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit. – wiley, 2012.;

Багиев Г.А., Тарасевич В.М. Маркетинг –Спб.: Питер, 2012;

Веселова А.О. Развитие маркетинга в молочном продуктовом подкомплексе. –М.: 2010;

Муаллиф илмий изланишлари орқали ишлаб чиқилди.

http://powerbranding.ru/biznes-analiz/porter-model/

http://www.dslib.net/economika-xoziajstva/metodicheskie-osnovy-issledovanija-zhenskoj-delovoj-odezhdy-kak-tovara-v-sisteme.html

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2022 Иқтисодиёт ва таълим