ОЗИҚ-ОВҚАТ МАҲСУЛОТЛАРИ МИЛЛИЙ БРЕНДИНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ МЕТОДОЛОГИК ЖИҲАТЛАРИ
PDF (O'zbekcha)

Ключевые слова

бренд
миллий бренд
озиқ-овқат маҳсулотлари
брендинг
маркетинг

Как цитировать

Эшматов, С. (2022). ОЗИҚ-ОВҚАТ МАҲСУЛОТЛАРИ МИЛЛИЙ БРЕНДИНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ МЕТОДОЛОГИК ЖИҲАТЛАРИ. Economics and Education, 23(1), 94–98. https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss1/a355

Аннотация

Ушбу мақолада озиқ-овқат маҳсулотлари миллий брендини яратишнинг назарий-услубий асослари тадқиқ этилиб, муаллиф томонидан “бренд” ва “миллий бренд” атамаларига изоҳ берилган. Муаллиф томонидан озиқ-овқат маҳсулотлари миллий брендини шакллантиришнинг маркетинг стратегиясини ишлаб чиқиш бўйича илмий таклиф ва тавсиялар тақдим этилган.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss1/a355
PDF (O'zbekcha)

Библиографические ссылки

Мамаев Б. Озиқ-овқат товарлари бозорларида маркетинг тадқиқотларини такомиллаштириш. Иқтисод фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун тақдим этилган диссертация автореферати. Тошкент – 2011.

Бекмуродов А.Ш., Мустафакулов Ш.Э. Пандемия ва озиқ-овқат хавфсизлиги: Сабаб ва оқибатлар /“Халқ сўзи”, 2020 йил апрель.

Ассэль Г. Маркетинг: Принципы и стратегия: -М.: Инфра-М.,1999;

Churchill G.A, Brown T.V. Basic marketing research, -Thomson, United States, 2010;

Kotler Ph. Marketing essentials. –Prentice Hall, United States, 2019;

Kotler Ph., Setiawan I., Kartajaya H. Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit. – wiley, 2012.;

Багиев Г.А., Тарасевич В.М. Маркетинг –Спб.: Питер, 2012;

Веселова А.О. Развитие маркетинга в молочном продуктовом подкомплексе. –М.: 2010;

Муаллиф илмий изланишлари орқали ишлаб чиқилди.

http://powerbranding.ru/biznes-analiz/porter-model/

http://www.dslib.net/economika-xoziajstva/metodicheskie-osnovy-issledovanija-zhenskoj-delovoj-odezhdy-kak-tovara-v-sisteme.html

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Copyright (c) 2022 Экономика и образование