Аннотация
Ушбу мақолада озиқ-овқат маҳсулотлари миллий брендини яратишнинг назарий-услубий асослари тадқиқ этилиб, муаллиф томонидан “бренд” ва “миллий бренд” атамаларига изоҳ берилган. Муаллиф томонидан озиқ-овқат маҳсулотлари миллий брендини шакллантиришнинг маркетинг стратегиясини ишлаб чиқиш бўйича илмий таклиф ва тавсиялар тақдим этилган.
Библиографические ссылки
Мамаев Б. Озиқ-овқат товарлари бозорларида маркетинг тадқиқотларини такомиллаштириш. Иқтисод фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун тақдим этилган диссертация автореферати. Тошкент – 2011.
Бекмуродов А.Ш., Мустафакулов Ш.Э. Пандемия ва озиқ-овқат хавфсизлиги: Сабаб ва оқибатлар /“Халқ сўзи”, 2020 йил апрель.
Ассэль Г. Маркетинг: Принципы и стратегия: -М.: Инфра-М.,1999;
Churchill G.A, Brown T.V. Basic marketing research, -Thomson, United States, 2010;
Kotler Ph. Marketing essentials. –Prentice Hall, United States, 2019;
Kotler Ph., Setiawan I., Kartajaya H. Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit. – wiley, 2012.;
Багиев Г.А., Тарасевич В.М. Маркетинг –Спб.: Питер, 2012;
Веселова А.О. Развитие маркетинга в молочном продуктовом подкомплексе. –М.: 2010;
Муаллиф илмий изланишлари орқали ишлаб чиқилди.
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.
Copyright (c) 2022 Экономика и образование