ЎЗБЕКИСТОНДА БРЕНДНИ БАҲОЛАШ МЕТОДИ ВА МУАММОЛАР ТАХЛИЛИ
PDF (O'zbekcha)

Keywords

брендни баҳолаш
баҳолаш методлари
самарадорликни аниқлаш
маркетинг
истеъмол

How to Cite

Бобоёрова , М. ., & Эшматов , С. . (2022). ЎЗБЕКИСТОНДА БРЕНДНИ БАҲОЛАШ МЕТОДИ ВА МУАММОЛАР ТАХЛИЛИ. Economics and Education, 23(Maxsus_son), 224–233. https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_issMaxsus_son/a660

Abstract

The article deals with the operational determination of the effectiveness of the company as a whole, as clarification of its plase in the industry and the regional economy, as well as the main methods for evaluating trademarks

https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_issMaxsus_son/a660
PDF (O'zbekcha)

References

Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш. Мирзиёевнинг Олий Мажлисга Мурожаатномаси. / “Халқ сўзи”, 2020 йил 25 январь.

“Махсус иқтисодий зоналар тўғрисида”ги Ўзбекистон Республикасининг Қонуни. / “Халқ сўзи”, 2020 йил 18 февраль.

Ўзбекистон Республикаси мулкини баҳолаш миллий стандарти (9-сон МБМС) “Бизнес қийматини баҳолаш”ни тасдиқлаш ҳақида”, 2009 йил 6 октябрь.

Буланов А. Бренд 2.0. От философии к практике. –М.: ОАО “Красная звезда”, 2014. -496 с.

Годин А.М. Брендинг: Учебное пособие. -3е изд. –М.: ИТК “Дашков и Ко, 2013. -184 с.

Гречин Е.Ю. Создание брендов. Развитие и применение идей Эла Райса на рассийском рекламном рынке. –СПб.: Питер, 2018. -206 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс.: Пер.с англ. –СПБ.: ООО “Диалектика”, 2019. -496 с.

Котлер Ф., Армстронг Г., Вонг В., Сондерс Дж. Основы маркетинга, 5-е европейское изд. –М.: ООО “И.Д. Вильямс”, 2013. -752 с.

Прает Ван. Д. Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии. –М.: Азбука Бизнес, Азбука-Аттикус, 2018. -320 с.

Рожков И.Я., Кисмерешкин В.Г. Брендинг. Учебник. –М.: Изд. Юрайт, 2013. -331 с.

Траут Дж. Большие бренды-большие проблемы /Пер. Сангл. –СПб.: Питер, 2013. -256 с.

Хатамов И.С. Бренд товарлар ва уларга истеъмолчиларнинг муносабатлари тадқиқ қилишнинг асосий йўналишлари. –Т.: ТДИУ, 2016. -80 б.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2022 Economics and education