Abstract
The article also discusses the digitalization of marketing in small businesses at food industry enterprises in the Republic of Uzbekistan, using digital technologies.
References
Amado, A., Cortez, P., Rita, P., Moro, S. (2018). Research trends on Big Data in Marketing: A text mining and topic modeling-based literature analysis. European Research on Management and Business Economics, 24 (1), pp. 1-7.
Китаева Е.О. Интернет-маркетинг – инструмент бизнес-пространства Интернета // Вестник МГУП. – 2017. – №2. – С. 66.
Baranov, a Forecast of return on investment in Internet marketing: Handbook of marketing. View practice / Baranov. - Moscow: IC RIOR, 2017. – 85 c.
http://www.businesszone.co.uk/blogs/tcii/tcii-strategic-and-management consultants/importance-digital-ma
Alekseev I. V. Theoretical and methodological aspects of the research of the category "Internet marketing" // Transport business of Russia. – 2014. – №3. – S. 14-18.
Vekshinski A. A., L. F. Tyvin Internet marketing as a new trend in the modern concept of interaction marketing // Technical and technological problems of service. – 2017. – №2. – P. 103.
http://www.passiondigital.co.uk/blog/2012/08/20/startup-guide-virtually.free-digital-marketing.
Постановление Президента Республики Узбекистан «Концепция развития пищевой промышленности до 2025 года» / [Электронный ресурс]. – Режим доступа: URL: https://regulation.gov.uz/uz/document/4084 (дата обращения: 02.05.2020).
Усманова, Н. Ю. Развитие малого бизнеса и частного предпринимательства в Республике Узбекистан / Н. Ю. Усманова, А. Ф. Иргашев. // Молодой ученый. 2016. № 13 (117). с. 529.
Кудбиев Ш. Методологические аспекты цифровой трансформации (Республика Узбекистан) 2020 г.
Яковлева Е.А.1, Толочко И.А.1.Инструменты и методы цифровой трансформации.
Государственный комитет Республики Узбекистан по статистике https://stat.uz/uploads/docs/kichik_biznes_iyun_ru.pdf.
Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов. - М.: Эксмо, 2007, с.69.
Головенчик Г.Г. Рейтинговый анализ уровня цифровой трансформации//Didital transformation. 2018 № 2(3) С.5-18
Володькин А.С. Интернет как сфера предпринимательства дис… канд. экон. наук, М., МГУ, 2005. – 125 с.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Economics and education