Abstrak
Мақолада рақобатбардошлик муҳити глобал бозорларнинг шаклланиши шароитида корхоналар фаолиятини самарали ташкил эиш масалалари кўрилган. Кейинги йилларда Ўзбекистонда тадбиркорлик жуда кенг тарзда тарқала бошлади ва у иқтисодиётнинг ривожланиши учун қулай бўлган муҳит индикатори, инвестицияларни жалб қилиш ва фаолият соҳасини кенгайтириш ҳисобланади, рақобатнинг кучайиши тадбиркорликнинг янги ишлаб чиқариш ва технологик имкониятларини юзага келтирди.
Bibliografik manbalar
Мирзиёев Ш.М. Указ. "О стратегии действий по дальнейшему развитию Республики Узбекистан"/ Г. народное слово. 2017 год 8 февраль.
Емельянов С. Международная конкурентоспособность производителей: факторы, определяющие положение на рынках и конкурентные преимущества (на примере США)//Маркетинг в России и за рубежом. 2009. № 1. С. 59.
Поляков В., Микуляк М. Концепция рынка рекламы в модели глобализации // Маркетинг. 2008. № 4(101). С. 53.
Кревенс Д. Стратегический маркетинг, 6-е издание.: Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2008.
Мак Дональд М., Смит Б., Ворд К. Должная проверка маркетинга. Переориентация стратегии на стоимость компании: Пер. с англ. – М.: ООО «Группа ИТД», 2007.
Жданова Л.А. Организация и управление промышленной фирмой в развитых странах. - М.: Экономика, 2008. С. 346.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим