Abstrak
Ушбу мақолада "хизматлар" ва "сервис" тушунчалари туризм хизматлари ва уларни бошқариш нуқтаи назаридан ёритилган, чунки муаллиф ушбу тушунчаларни ҳар қандай фаолият тури билан боғлиқлигини ҳисобга олган ҳолда кўриб чиқиш концепциясини қабул қилган. Муаллиф хизматларни иқтисодий категория сифатида кўриб, булар бевосита ижрочилар ва истеъмолчилар ўртасида уларнинг моддий, ижтимоий-маданий эҳтиёжларини қондириш учун унга маълум имтиёзлар, қулайликлар, имтиёзлар бериш учун юзага келадиган муносабатлардир. Шу билан бирга, муаллиф хизматларнинг фойдали хусусиятлари ўзини фойда сифатида намоён қилишига ишонч ҳосил қилади, яъни, хизмат сифатида. Товарлар ва хизматларнинг индивидуал фойдаланиш қийматининг фойдаланиш қиймати сифатида тан олиниши улар самарали талаб орқали ҳам ижтимоий тасдиқланишини назарда тутади
Bibliografik manbalar
Горбашко Е.А., Ватолкина Н.Ш. Тенденции развития сферы услуг в условиях цифровой трансформации экономики. // ТТПС. 2019. - №3 (49). – С. 45-51
Восколович Н.А. Измерение влияния цифровой трансформации сферы услуг на качество жизни населения. // Государственное управление. Электронный вестник. 2019. - №75. - С. 6-23.
Трегубова В.М., Мялкина А.Ф. Антикризисные меры и их отражение в учете //Социально-экономическое развитие России и регионов в цифрах статистики. – 2021. – С. 227-239.
Сидоров А.А. Развитие сферы услуг в условиях цифровой трансформации национальной экономики. // Теоретическая и прикладная экономика. – 2021. – № 1. – С. 39 - 47.
Lee W.L., Liu C.H., Tseng T.W. The multiple effects of service innovation and quality on transitional and electronic word-of-mouth in predicting customer behaviour //Journal of Retailing and Consumer Services. – 2022. – Т. 64. – С. 102791.
Bolton R.N., Gustafsson A., McColl-Kennedi J., Sirianni N.J., Tse D.K. 2014. Small details that make big differences. J. Serv. Mabag. 25 (2), 253-274.
Heinonen, K. and Strandvik, T. (2021), "Reframing service innovation: COVID-19 as a catalyst for imposed service innovation", Journal of Service Management, Vol. 32 No. 1, pp. 101-112.
Эргашова Н., Алиева С.С. Привлечение иностранных инвестиций в сферу социально-культурного сервиса и туризма. //Перспективы развития отраслей сферы услуг. Материалы республиканской научно-практической конференции. – 2015. – С. 18-21.
Aliyeva S. et al. The efficiency of the financial mechanism aimed at the use of tourist services in the conditions of a developing digital economy //International Finance and Accounting. – 2020. – Т. 2020. – №. 6.
Khakimova R. N. et al. The Impact of Covid-19 Pandemic on Financial Services //Academic Journal of Digital Economics and Stability. – 2022. – Т. 14. – С. 5-12.
Зайналов Ж.Р. Услуги и сервис как экономическая категория. // Сервис №1. – 2009. – С. 70.
Абдурахмонова Г.К. О тенденциях развития рынка труда Узбекистана. // Современная экономика: концепции и модели инновационного развития: материалы IV международной научно-практической конференции. 24 февраля 2012 г.: в 3 кн. – кн.1 – Москва: ФГОУ ВПО «РЭУ им. Г.В. Плеханова», 2012. – С.235-237.
Гобзалилова В.Т. Развитие человеческого потенциала в условиях модернизации и диверсификации экономики Узбекистана. // Современная экономика: концепции и модели инновационного развития: материалы IV международной научно-практической конференции. 24 февраля 2012 г.: в 3 кн. – кн.1 – Москва: ФГОУ ВПО «РЭУ им. Г.В. Плеханова», 2012. – С147-15.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Iqtisodiyot va taʼlim