Abstrak
Ушбу мақолада тўқимачилик ва тикув-трикотаж махсулотларини миллий ва халқаро бозорларда замонавий маркетинг концепциясини яратиш, халқаро маркетинг муҳити, ички муҳити тахлил этилган. Мамлакатимизда тўқимачилик маҳсулотларини реализация қилиш имкониятлари, унга таъсир этувчи омиллар ва бу соҳадаги муаммоларни очиб беришга ҳаракат қилинган. Маълумотлар асосида таҳлиллар ўтказилган.
Bibliografik manbalar
С.В.Карпов Маркетинг. Ўқув қўлланма. умумий таҳрири остида. – Ростов н/Д.: Феникс, 2011. – 473 с. (18-26-бетлар)
Акулич И.Л. Маркетинг. Ўқув қўлланма.. – Минск: Выш. шк., 2009. –511 с. (21-25-бетлар)
Захаров С.В. Маркетинг. Ўқув қўлланма.. – Ростов н/Д.: Феникс, 2009. – 361 с. (31-38-бетлар)
Божук С., Ковалик П., Маслова Т., Розова Н. Маркетинг. Учебник. – СПб.: Питер, 2012. - 448 с. (49-53-бетлар)
Фомичёва Л.М., Железняков С.С., Чаплыгина М.А., Безуглая Е.В. Маркетинг. Учебник. – Курск. Юго-Зап. гос. ун-т., 2016. –202 с. (24-29-бетлар)
А.Бекмуродов. Эффективность маркетинга средств производства (на материалах сельхохмашинастроения РУз.) Автореф.дис.док.эконом.наук. –Т.: ТГЭУ, 1994 г., с.9.
И.Л.Акулич. Международный маркетинг. Учебное пособие. – М.: Выш.шк. 2006. – 544 с. (30-бет).
Божук С., Ковалик П., Маслова Т., Розова Н. Маркетинг. Учебник. – СПб.: Питер, 2012. - 448 с. (386-бет).
Ноздрева Р.Б. Международный маркетинг. Учебник. – М.: Экономист. 2005. – 990 с. (129-бет).
Болтабоев М.Р. Ўзбекистон Республикаси текстил саноати экспорт имкониятларини ривожлантиришда маркетинг стратегияси. Докторлик диссертацияси.-Т.: ТДИУ. 2005. (151-бет).
Адылова З.Д. Халқаро бозорларга экспорт маҳсулотларини йўналтиришнинг маркетинг стратегияси. Докторлик диссертацияси.-Т.: ТДИУ. 2008. 325 б. (41-бет).
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим