Abstrak
Ушбу мақолада миллий ва халқаро бозорларда сифат ва сотув хажми мақсадлари, тўқимачилик маҳсулотлари ҳаракати тизимининг маркетинг элементлари, тўқимачилик маҳсулоти ҳаракати каналларини танлашдаги омиллар ўрганилган ва таклифлар ишлаб чиқилган.
Bibliografik manbalar
Дж.Р.Эванс, Б.Берман. Маркетинг. М.: Экономика, 1990, с.310.
С.Маджаро. Международнқй маркетинг / пер. с анг. –М.: Международнқй отношения. 1997 г. С.155.
И.Н.Герчикова. Международный маркетинг: теория и практика. М.: 1998 г. С. 435
З.Адилова. Халқаро бозорларга экспорт маҳсулотларини йўналтиришнинг маркетинг стратегияси. Иқт.фан док.дисс. –Т.: ТДИУ, 2008 й., 29 -32б.
Backhaus K., Buschken J., Voeth M. International Marketing. Stuttgard Schafer-Poeschel, 1996, s.5
Keegan, W.J. “Multinational Marketing”. Englewood Gliffs, 1994.р.4
International Marketing and Export Management. -2nd. Edn. - Addison-Wesley Publishing Co.,1998, pp. 24-28.
Meffert, Heribert. “Strategische Unternehmensfuhrung und Marketing”/ Wiesbaden, 1998. s. 267-268.
Болтабаев М. Ўзбекистон Республикаси тўқимачилик саноати экспорт имкониятларини ривожланти-ришда маркетинг стратегияси.: Иқт. фан. док. дисс. автореф. –Т.: 2005, 10 б.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим