Abstract
This article explores the goals of quality and sales volume in the national and international markets, the marketing elements of the textile movement system, factors in the selection of textile movement channels and proposals were developed.
References
Дж.Р.Эванс, Б.Берман. Маркетинг. М.: Экономика, 1990, с.310.
С.Маджаро. Международнқй маркетинг / пер. с анг. –М.: Международнқй отношения. 1997 г. С.155.
И.Н.Герчикова. Международный маркетинг: теория и практика. М.: 1998 г. С. 435
З.Адилова. Халқаро бозорларга экспорт маҳсулотларини йўналтиришнинг маркетинг стратегияси. Иқт.фан док.дисс. –Т.: ТДИУ, 2008 й., 29 -32б.
Backhaus K., Buschken J., Voeth M. International Marketing. Stuttgard Schafer-Poeschel, 1996, s.5
Keegan, W.J. “Multinational Marketing”. Englewood Gliffs, 1994.р.4
International Marketing and Export Management. -2nd. Edn. - Addison-Wesley Publishing Co.,1998, pp. 24-28.
Meffert, Heribert. “Strategische Unternehmensfuhrung und Marketing”/ Wiesbaden, 1998. s. 267-268.
Болтабаев М. Ўзбекистон Республикаси тўқимачилик саноати экспорт имкониятларини ривожланти-ришда маркетинг стратегияси.: Иқт. фан. док. дисс. автореф. –Т.: 2005, 10 б.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим