AВТОСАНОАТ КОРХОНАЛАРИДА САМАРАЛИ МАРКЕТИНГ ТИЗИМИНИ ҚЎЛЛАШ
PDF

Kalit so‘zlar

мақсадли бозор
исътемолчи
товар
баҳолаш
эҳтиёж
фойда
мақсад
технология
барқарорлик
имконият

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Шарипов, К., & Зайнутдинова, У. (2021). AВТОСАНОАТ КОРХОНАЛАРИДА САМАРАЛИ МАРКЕТИНГ ТИЗИМИНИ ҚЎЛЛАШ. Iqtisodiyot Va taʼlim, (1), 6–11. https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss1/a56

Abstrak

Корхоналар, фирмалар олдида турган энг муҳим ва ҳал қилиниши лозим бўлган вазифа ўз асосий бозорини аниқлашдан иборат бўлиб, уни амалга оширишда турли ёндашувлар юзага келади. Товарни истеъмолчи нуқтаи назаридан баҳолаш: истеъмолчи учун товар фойда, манфаат келтириши лозим бўлиб, улар харидорларнинг аниқ истеъмол муаммосини ҳал қилиши лозим. Ушбу мақолада автосаноат корхоналарида самарали маркетинг тизимини қўллаш масалалари ёритилган.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss1/a56
PDF

Bibliografik manbalar

А.Банкин, Контент-маркенинг для роста продаж. – СПб: Питер, 2017.272 с.

Г.Беквит. Четыре ключа к маркетингу услуг. –М.: Альпина Паблишер, 2017. 252 с.

С.Н.Бердышев. Секреты эффективной интернет-рекламы. Практическое пособие. –М.: Дашков и К, 2018. 120 с.

С.Божук Маркетинговые исследования. Учебник. – М.: Юрайт, 2017. 280 с.

М.Горштейн. Современный маркетинг. –М.: Дашков и Ко, 2017. 404 с.

А.Карасев. Маркетинговые исследования и ситуационный анализ. Учебник и практикум для прикладного бакалавриата. – М.: Юрайт, 2017. 315 с.

Фатхуддинов Р.А. Стратегический маркетинг: Учебник для вузов, 5-е издание. – СПб.: Питер, 2008. – 368 с.

Хардинг Г. Маркетинг промышленных товаров. / Пер. с англ. М.: Сирин, 2002. 272 с.

Шкардун В.Д. Маркетинговые основы стратегического планирования: Теория, методология, практика: Монография. – М.: Дело, 2005. – 376 с.

Ш.Эргашходжаева, У.Шарифхўжаев. Маркетингни бошқариш. Дарслик.-T.: TDIU, Iqtisodiyot, 2019.– 324 бет.

М.Икрамов, Л.Т.Абдухалилова, Н.М.Набиева. Маркетинг тадқиқотлари. Ўқув қўлланма. -Т.: ТДИУ, 2017. -145 б.

С.А.Салимов. Maркетингни бошқариш. Дарслик.-Т.: «Aloqachi» 2010 й., 252 бет.

Г.Б.Муминова, Ахборот коммуникация хизматлари бозорини ривожлантиришда инновацион маркетинг стратегияларидан фойдаланиш. 08.00.11 –Маркетинг (иқтисодиёт фанлари). Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси автореферати. –Т.: «Академия ноширлик маркази», 2019 йил., 54 бет.

Т.А.Акрамов. Автомобиль саноати корхоналарида маркетинг стратегияларини такомиллаштириш. 08.00.11 – Маркетинг (иқтисодиёт фанлари) Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (DSc) диссертацияси автореферати. –Т.: «Академия ноширлик маркази», 2019 йил., 80 бет.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим