Abstrak
Maqolada taʻlim xizmatlari bozori uchun marketing strategiyasini rivojlantirishning ahamiyati koʻrib chiqilgan. Oʻzbekistonda taʻlim xizmatlari bozorining xususiyatlari tavsiflangan, taʻlim xizmatlari va taʻlim sifati oʻrtasidagi munosabatlarning nazariy asoslari keltirilgan. Taʻlim xizmatlari bozori tahlil qilingan. Oʻzbekistonda taʻlim xizmatlari bozori marketing strategiyasini ishlab chiqish boʻyicha takliflar va uni rivojlantirish boʻyicha tavsiyalar berilgan.
Bibliografik manbalar
Котлер Ф., Боуэн Д., Мэкки Дж. Маркетинг образовательных услуг. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2008.
Philip Kotler, Gary Armstrong. Principles of Marketing. «Pearson», 2018.
Ганаева Е.А. Разработка маркетинговой стратегии образовательной организации: учебное пособие/ Е.А. Ганаева. - Москва: Флинта, 2015. - 112 с.
Багиев Г.Л. Маркетинг: учебник/Г.Л.Багиев - СПб:Питер 2017. - 736 с.
Аакер Д. Стратегическое рыночное управление.7-е изд. / Пер. с англ. под ред. С.Г. Божук. – СПб.: Питер, 2017. – 496 с.
Aaker, D. A. Managing brand equity: capitalizing on the value of a brand name, New York: Free Press AVA Publishing. 2018, 203 p.
Баранов А.А. Разработка маркетинговой стратегии предприятия / А.А. Баранов Я. Н. Городнянская // Экономика и социум. - 2016. - № 4-1(23). - С. 183-186.
Санович М.А. Этапы разработки маркетинговой стратегии предприятия / М.А. Санович // Вестник науки и образования. - 2015. - № 4(6). -С. 108-109.
Макарова Е.В. Маркетинговые стратегии в сфере образования. – М.: Издательство «Экономика», 2015.
Тарасова Е.В. Маркетинговые стратегии в образовании: теория и практика. – М.: Издательство «Экономика», 2018.
Шевченко Н.В. Маркетинговые стратегии в образовании: теория и практика. – М.: Издательство «Экономика», 2020.
Котлер Ф., Фокс К., Рейнольдс Т. Маркетинг для высшего образования. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2017.
file:///C:/Users/%D0%9D%D1%80/Downloads/600-1225-1-PB.pdf
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2023 Iqtisodiyot va taʼlim