Nashr qilingan 2021-08-30

ОЛИЙ ТАЪЛИМ ТИЗИМИДА МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИ ВА УНИ ИШЛАБ ЧИҚИШНИНГ НАЗАРИЙ-УСЛУБИЙ АСОСЛАРИ

Abstrak


Мазкур мақола олий таълим тизимида маркетинг стратегияси ва уни ишлаб чиқишнинг назарий-услубий асосларига бағишланган. Жумладан, маркетинг стртагиясини вазифалари, олий таълим тизимида маркетинг стратегиясини ишлаб чиқиш ва амалга ошириш, олий таълим тизимида қўлланиладиган маркетинг стратегиялари, маркетинг стратегиясини ишлаб чиқиш ва амалга оширишга таъсир этувчи омиллар, маркетинг стратегиясини ишлаб чиқиш жараёни ва унинг босқичлари, щритиб берилган. Шунингднек, мақолада таълим хизматлари бозори билан ўзаро боғлиқ бўлган бозорлар билан алоқаси, олий таълимда маркетинг стртегиясининг аҳамияти ёритиб берилган.

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin


Нематов, И. (2021). ОЛИЙ ТАЪЛИМ ТИЗИМИДА МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИ ВА УНИ ИШЛАБ ЧИҚИШНИНГ НАЗАРИЙ-УСЛУБИЙ АСОСЛАРИ. Iqtisodiyot Va taʼlim, (4), 89–95. https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss4/a138

Bibliografik manbalar


Кондратенко Н.М. Маркетинг / Н. М. Кондратенко. - Москва: Юрайт, 2014.-542 с.

Баранов А.А. Разработка маркетинговой стратегии предприятия / А.А. Баранов Я.Н. Городнянская // Экономика и социум. - 2016. - № 4-1(23). - С. 183-186.

Голубков Е.П. Основы маркетинга: учебник / Е. П. Голубков. - Москва: Финпресс, 2015. - 657 с.

Санович М.А. Этапы разработки маркетинговой стратегии предприятия / М.А. Санович // Вестник науки и образования. - 2015. - № 4(6). -С. 108-109.

Амалетдинова Л.Ш. Систематизация методического обеспечения алгоритма формирования и реализации маркетинговой стратегии предприятия / Л.Ш. Амалетдинова // Наука и научный потенциал - основа устойчивого развития общества: сборник статей по итогам Международной научно-практической конференции. - Уфа: Агентство международных исследований, 2018.-С. 184-187.

Мескон М.X. Основы менеджмента / М.X. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури [и др.]. - Москва: Дело, 2017. - 705 с.

Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика / П. Дойль. - Санкт- Петербург: Питер, 2016. - 564 с.

Рудь JI.П. Классификации маркетинговых стратегий: анализ современных подходов / JI. П. Рудь // Конкурентоспособная и безопасная продукция, востребованная рынком - залог экономической безопасности предприятия : сборник научных статей по итогам Международной (заочной) научно-практической конференции. - Смоленск: Российский университет кооперации, 2014.-С. 133-138.

Эргашходжаева Ш.Ж. Стратегик маркетинг. Дарслик. -Т.: Ўзбекистон файласуфлари миллий жамияти, 2014. – 240 б.

Эргашходжаева Ш.Ж., Қосимова М.С., Юсупов М.А. Маркетинг. Дарслик. -Т.:Иқтисодиёт, 2018. - 232 б.

Mualliflar


Иноятилло Нематов

Тошкент давлат иқтисодиёт университети

DOI:

https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss4/a138

Kalit so‘zlar:

маркетинг стратегияси, таълим хизматлари, меҳнат бозори, маркетинг фаолияти, олий таълим тизими

Nashr


Bo'lim: Менеджмент ва маркетинг

Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.