Abstrak
Maqolada nomoddiy aktivlarni baholashning dolzarb muammolari muhokama qilinadi. Nomoddiy aktivlarni baholashda umumiy yondashuvdan foydalanishning mumkin emasligi asoslab berilgan, shuning uchun nomoddiy aktivlarni adolatli baholash xususiyatlari atroflicha tahlil qilinib, xorijiy tajriba o‘rganilgan. Olingan natijalarga asoslanib, muallifning nomoddiy aktivlarni adolatli baholash ketma-ketligi to‘g‘risidagi qarashlari taklif etiladi.
Bibliografik manbalar
Бурлакова О.А., Максимовская Н.Г. Управление нематериальными активами: проблемы и пути их решения. // Экономика и социум. 2015. № 1-2(14). -С. 580-584.
Ширяева Н.В., Файзов Д.Д. Нематериальные активы предприятия. // Экономика и социум. 2015. № 1-4(14). С. 1342-1344.
Середа М.М. Значимость оценки стоимости нематериальных активов для развития организации. // Новые горизонты Материалы Международной конференции-конкурса. 2015. С. 83-86.
Park C.S. and Srinivasan V. (1994) “A survey-based method for measuring and understanding brand equity and its extendibility”, Journal of Marketing Research, Vol. 31, May, pp. 271-88.
Kamakura W.A. and Russell G.J. (1991) Measuring Consumer Perceptions of Brand Quality with Scanner Data: Implications for Brand Equity, Report. No. 91-122, Marketing Science Institute, Cambridge, MA.
Aaker D.A. (1996) Building Strong Brands, The Free Press, New York, NY.
Мotameni R. and Shahorkhi M. (1998) “Brand Equity Valuation: A Global Perspective”, Journal of Product and Brand Management, 7 (4), 275-290.
Милюков А.В., Голощапова Л.В. Проблема перехода на МСФО в аспекте учета и оценки нематериальных активов организации. // Научная дискуссия: вопросы экономики и управления. 2015. № 11(43). С. 201-205.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2023 Iqtisodiyot va taʼlim