Abstrak
Maqolada biznesni baholash bilan bog‘liq uslubiy muammolar ko‘rib chiqiladi. Muallif
“zamonaviy sharoitda baholash jarayonida biznesni ikkita asosni o‘z ichiga olgan tizim sifatida ko‘rib chiqish
kerak” degan taxminga asoslanadi: kompaniya mulkiy kompleks sifatida va shu bilan birga, biznesning moddiy
asosi hamda biznesning o‘zi ma’lum bir texnik, ijtimoiy-iqtisodiy sharoitlarda amalga oshiriladigan muayyan
iqtisodiy faoliyat sifatida. Shu bilan birga, biznesni faoliyat sifatida baholashda ushbu faoliyatning iqtisodiy
tizimlarning texnologik rivojlanishi jarayonida o‘zgarib turadigan tarmoq istiqbollarini hisobga olish zarurligi
ko‘rsatilgan
Bibliografik manbalar
Царев В., Кантарович А. Оценка стоимости бизнеса. Учебное пособие – М.:Юнити, 2007. C. 324.
Егерев И.А. Оценка стоимости отдельных подразделений бизнеса. // Вопросы оценки. 2005 г. № 4. 28. Иванов А.М. и др. C. 22.
Ахтямов М.К, Гончар Е.А., Тихонова Н.В. Оценка интеллектуального капитала организации как элемента внутренней стоимости предприятия. // Креативная экономика. 2016. –№ 8. C. 945-960.
Барсуков Д.П., Скорчеллетти Д.С. Конкурентоспособность инновационного проекта: содержание, факторы, оценка. // Российское предпринимательство. 2012. № (102). C. 49-54.
Беилин И.Л., Хоменко В.В. Экономическая оценка оптимальной производительности инновационного предприятия с учетом цикличности его развития. // Вопросы инновационной экономики. 2018. № 3. C. 499-512.
Бытова А.В., Скипин Д.Л., Быстрова А.Н. Оценка инвестиционной привлекательности предприятия: методический аспект. // Российское предпринимательство. 2017. № 22. C. 3577-3592.
Веревка Т.В. Оценка эффективности хозяйственно-финансовой деятельности и результативности управления высокотехнологичных предприятий. // Российское предпринимательство. 2018. № 2. C. 445-456.
Волков А.И. Оценка бизнеса при управлении его стоимостью. // Российское предпринимательство. 2012. № 24(222). C. 68-75.
Гареева Н.А. Оценка финансово-экономического потенциала инновационного предприятия с помощью моделей с высоким уровнем чувствительности. // Креативная экономика. 2017. № 11. C. 1171-1194.
Геращенко И.П. // Креативная экономика. 2009. № 8. C. 116-123.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2024 Iqtisodiyot va taʼlim