ЎЗБЕКИСТОНДА РАҚАМЛИ БАНК ХИЗМАТЛАРИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ ЙЎЛЛАРИ
PDF

Kalit so‘zlar

банк инфратузилмаси
рақамли банкинг
хизматлар
тўлов тизими
банк ходимлари
омниканал банкингнинг
тижорат банклари

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Умарова, М. (2021). ЎЗБЕКИСТОНДА РАҚАМЛИ БАНК ХИЗМАТЛАРИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ ЙЎЛЛАРИ. Iqtisodiyot Va taʼlim, (2), 74–78. https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss2/a81

Abstrak

Ушбу мақолада Ўзбекистонда тижорат банкларининг масофадан бошқарилувчи хизматларни йўлга қўйишда, замонавий технологияларни жорий этиш орқали рақамли хизматларни янада ривожлантириш, банк хизматлари оммабоплигини оширишга доир таклиф ва хулосалар шакллантирилган. Шунингдек, рақамли банкни жорий этишда янги инновацион технологияларни амалиётга қўллаш имкониятлари ёритиб берилган.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss2/a81
PDF

Bibliografik manbalar

Долгушина А.Я., Полтораднева Н.Л. Цифровая модель банковского обслуживания // Научно-технические ведомости Санкт-Петербургского государственного политехнического университета, №6(256), 2016 г., с. 206-218.

“Агробанк”АТ , “Асака банк” , “Ипак йўли банки”, “Трастбанк” ХТ , “Ўзсаноатқурилишбанк” лари ходимлари билан ўтказилган сўровнома натижалари.

Агробанк”АТ , “Асака банк” , “Ипак йўли банки”, “Трастбанк” ХТ , “Ўзсаноатқурилишбанк” лари ходимлари билан ўтказилган сўровнома натижалари.

Панюкова, В.В. (2015). Реализация стратегии омникального маркетинга торговыми организациями. Торгово-экономический журнал, 2(4), 317–328. doi: 10.18334/tezh.2.4.2052

CRM в банковской рознице и корпоративе. Омниканальный фронт-офис и управление корпоративными продажами банковских продуктов. https://www.terrasoft.ru/event-crm-june/presentation

Илмий адабиётлардан фойдаланган ҳолда муаллиф ишланмаси.

Digital transformation: there is not time to waste // discussing tomorrow business today // the business debate / http://thebusinessdebate.com/ (дата обращения: 20.11.2016.).

Цифровые платформы и экосистемы финансовой инклюзивности. Российский опыт // Отчет Московской школы управления Сколково. Режим доступа: SKOLKOVO_IEMS_Research_2015–11–11_ru.

Д. Молокович. Использование омниканального банкинга в развитии банковского обслуживания в Республике еларусь. https://rep.bsatu.by/bitstream/doc/411/1/Molokovich-D-Ispolzovanie-omnikanalnogo-bankinga-v-razvitii-bankovskogo-obsluzhivaniya-v-Respublike-Belarus.pdf

CRM в банковской рознице и корпоративе. Омниканальный фронт-офис и управление корпоративными продажами банковских продуктов. https://www.terrasoft.ru/event-crm-june/presentation

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим