ЎЗБЕКИСТОНДА РАҚАМЛИ БАНК ХИЗМАТЛАРИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ ЙЎЛЛАРИ
PDF (O'zbekcha)

Keywords

banking infrastructure
digital banking
services
payment systems
bank staff
omnancially banking
commercial banks

How to Cite

Umarova М. (2021). ЎЗБЕКИСТОНДА РАҚАМЛИ БАНК ХИЗМАТЛАРИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ ЙЎЛЛАРИ. Economics and Education, (2), 74–78. https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss2/a81

Abstract

The state contains proposals for the development of remote management of commercial banks in Uzbekistan, further development of digital services through the introduction of modern technologies, and an increase in the popularity of banking services. At the same time, he emphasizes the possibilities of introducing innovative technologies when introducing a digital bank.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss2/a81
PDF (O'zbekcha)

References

Долгушина А.Я., Полтораднева Н.Л. Цифровая модель банковского обслуживания // Научно-технические ведомости Санкт-Петербургского государственного политехнического университета, №6(256), 2016 г., с. 206-218.

“Агробанк”АТ , “Асака банк” , “Ипак йўли банки”, “Трастбанк” ХТ , “Ўзсаноатқурилишбанк” лари ходимлари билан ўтказилган сўровнома натижалари.

Агробанк”АТ , “Асака банк” , “Ипак йўли банки”, “Трастбанк” ХТ , “Ўзсаноатқурилишбанк” лари ходимлари билан ўтказилган сўровнома натижалари.

Панюкова, В.В. (2015). Реализация стратегии омникального маркетинга торговыми организациями. Торгово-экономический журнал, 2(4), 317–328. doi: 10.18334/tezh.2.4.2052

CRM в банковской рознице и корпоративе. Омниканальный фронт-офис и управление корпоративными продажами банковских продуктов. https://www.terrasoft.ru/event-crm-june/presentation

Илмий адабиётлардан фойдаланган ҳолда муаллиф ишланмаси.

Digital transformation: there is not time to waste // discussing tomorrow business today // the business debate / http://thebusinessdebate.com/ (дата обращения: 20.11.2016.).

Цифровые платформы и экосистемы финансовой инклюзивности. Российский опыт // Отчет Московской школы управления Сколково. Режим доступа: SKOLKOVO_IEMS_Research_2015–11–11_ru.

Д. Молокович. Использование омниканального банкинга в развитии банковского обслуживания в Республике еларусь. https://rep.bsatu.by/bitstream/doc/411/1/Molokovich-D-Ispolzovanie-omnikanalnogo-bankinga-v-razvitii-bankovskogo-obsluzhivaniya-v-Respublike-Belarus.pdf

CRM в банковской рознице и корпоративе. Омниканальный фронт-офис и управление корпоративными продажами банковских продуктов. https://www.terrasoft.ru/event-crm-june/presentation

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим