ЖАҲОН ИҚТИСОДИЁТИГА ИНТЕГРАЦИЯЛАШУВ ШАРОИТИДА РЕСПУБЛИКА ИҚТИСОДИЁТИДА ТЎҚИМАЧИЛИК САНОАТИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ИСТИҚБОЛЛАРИ
PDF (Русский)

Kalit so‘zlar

инновацион маркетинг
истеъмолчи эҳтиёжлари
маркетинг стратегияси
бозор сегментацияси
ички ишлаб чиқариш

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Зияева, М. (2022). ЖАҲОН ИҚТИСОДИЁТИГА ИНТЕГРАЦИЯЛАШУВ ШАРОИТИДА РЕСПУБЛИКА ИҚТИСОДИЁТИДА ТЎҚИМАЧИЛИК САНОАТИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ИСТИҚБОЛЛАРИ. Iqtisodiyot Va taʼlim, 23(1), 249–254. https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss1/a382

Abstrak

Мақолада жаҳон иқтисодиётига интеграциялашув шароитида республика иқтисодиётининг тўқимачилик саноати ривожланишига таъсир этувчи омиллар ва шарт-шароитлар таҳлили, шунингдек, самарали бошқарув билан биргаликда янги инвестицияларни жалб қилиш, яъни инновацион бозорга кириб бориш стратегиясини ишлаб чиқиш масалалари кўриб чиқилган. Жумладан, инновацион маркетингда инновацион салоҳият даражалари кўриб чиқилади.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss1/a382
PDF (Русский)

Bibliografik manbalar

Котлер Ф. Маркетинг от А до Я. / Ф. Котлер. – СПб.: Издательский Дом «Нева», 2003. – 126 с., McGee L.W. The Marketing Conceptin Perspective / L. W. McGee, R. L. Spiro // Business Horizons. – May-June, 1988. – Р. 40−45.

Друкер Питер, Ф., Макьярелло Джозеф А. Менеджмент.: Пер. с англ. — М.: ООО “И.Д. Вильямс", 2010. — 704 с.:

Твисс Б. Управление научно-техническими нововведениями / Б. Твисс. – М.: Экономика, 1989. – 217 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга / [Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг] : Пер. с англ. – [2-е европ. изд-е]. – СПб.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 944 с.

Инновационный менеджмент : Учебник / [Под ред. С. Д. Ильенковой]. – М.: Юнити, 1997. – 306 с

Санто Б. Инновация как средство экономического развития / Б. Санто ; Пер. с венг. – М.: «Прогресс», 1990. – 296 с.

Иган, Дж. Маркетинг взаимоотношений: Анализ маркетинговых стратегий на основе взаимоотношений / Дж. Иган; пер. с англ. - М. : ЮНИТИ, 2008. – 375 с.

Котляревская, И.В. Научно-методические подходы к формированию сетевой организации на начальном этапе ее развития / И.В. Котляревская, Е.А. Левин, О.Ю. Яценко // Россия: прошлое, настоящее, перспективы развития: сб. материалов Всерос. науч. практ. конф. – Екатеринбург. -2007. – C. 43-45.

Статистические данные Ассоциации «Узтекстильпром»

Аакер Д., и др. Маркетинговые исследования. Изд. 7-е. Пер. с англ. /Под ред. С. Божук. —СПб.: Питер, 2004 г. —848 с.

Казанцев А. К. Основы инновационного маркетинга. Теория и практика. Учебник для вузов. 2-е издание, переработанное и дополненное / А. К. Казанцев. – М.: Экономика, 2008. – с. 200-204.

На основе статистических данных, разработанных автором

Разработан автором на основе обработки данных

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2022 Иқтисодиёт ва таълим