Abstrak
Ушбу илмий мақолада истеъмол бозорини озиқ-овқат товарлари билан тўлдиришда
корхоналарнинг маркетинг стратегиясини шакллантириш, рақобат устунлигини (харажатлар бўйича
устунлик, бозор имкониятлари бўйича устунлик ва шу кабиларни) танлаш, корхона танлаган рақобат
устунлиги ёрдамида ўз олдига қўйган стратегик мақсадларга эришиш, муайян устунлик асосида базавий
маркетинг стратегиясини танлаш, маркетинг стратегиялари орқали режалаштирилган ва амалдаги
жорий стратегияни қайта баҳолаш йўллари бўйича таклиф ва тавсиялар берилган.
Bibliografik manbalar
Панкрухин А.П. Маркетинг. Учебник для студентов. – М.: Омега-Л, 2013. С. 16.
Жалолов Ж., Жалолова Д. Маркетингни бошқариш стратегиялари. – Т.: ТДИУ, 2012. 36-б.
Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг. Учебник. – СПб.: Питер, 2013. С. 68.
Ergashxodjayeva Sh.Dj. Strategik marketing. Darslik. – T.: Iqtisodiyot, 2019. 156-b.
Yo‘ldoshev N.Q. Strategik menejment. Darslik. – T.: Iqtisodiyot, 2019. 36-b.
Ergashxodjayeva Sh.Dj. Strategik marketing. Darslik. – T.: Iqtisodiyot, 2019. 156-b.
Sattarova, B.N., Maxmudova, A.A. (2022). Classification of confectionery products based on the commodity Classification of confectionery products based on the commodity nomenclature of foreign economic activity. // Nazariy va amaliy tadqiqotlar xalqaro jurnali. 2 (10), 152-159-b.
Касимова Ф.Т. Тенденции и перспекивы развития цифрового маркетинга в малом бизнесе на примере кондитерских изделий. Диссертация на соискание ученой степени доктора (DSc) по экономическим наукам. – Т.: ТГЭУ, 2022. С. 112.
https://vuzlit.com/423544/nomenklatura_potrebitelskih_svoystv_pokazateley_kachestva_muchnyh konditerskih_izdeliy_harakteristika
http://cge-crimea.ru/396-trebovaniya-k-kachestvu-konditerskoj-produktsii
Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг. Учебник. – СПб.: Питер, 2014. С. 221.
Azlarova M. Impact of technology-supported marketing strategies on food security and provision:Evidence from Uzbekistan’s confectionery industry. // Proceedings of the 6th International Conference on Future Networks & Distributed Systems. 2022. С. 39-45.
Qizi A.M.M. Methodological Aspects of Using Marketing Strategies in Filling the Consumer Market with Food Products. // Asian Journal of Technology & Management Research (AJTMR) ISSN. 2023. Т. 2249. № 0892.
Азларова М. (2023). Иқтисодиётнинг глобаллашув шароитида ички бозорни озиқ-овқат товарлари билан тўлдиришнинг назарий асослари. // Iqtisodiyot va taʼlim, 24(1), 292-300. https://doi.org/10.55439/ECED/vol24_iss1/a45
Azlarova M.M. Marketing strategies for saturating the country's consumer market with food. // Актуальные научные исследования в современном мире. – Переяслав, 2021. Вып. 5(73), ч. 10. 6-8-b. https://iscience.in.ua/arkhyv/2021
Azlarova M.M. Assessment of tenders of development of the consumer goods market in Uzbekistan. International Journal of Scientific&Engineering Research Volume 12, Issue 3, March 2021 818, USA, GIF-0,98.
Saidov M.S., Abdumadjidova Sh. Main tools of lean manufacturing in the management system. Экономика и социум. №1(104)-1 2023. file:///C:/Users/Acer/Downloads/main-tools-of-lean-manufacturing-in-themanagement-system.pdf
Saidov M.S., Barnaeva N. Features of diversification of products and products of competitive procedure. Экономика и социум. №1(104)-1 2023. file:///C:/Users/Acer/Downloads/features-of-diversification-of-productsand-products-of-competitive-procedure.pdf
Saidov Mashal Samadovich, Rakhimberdiev Khatamboy Dilshodzhon ugli. (2023) Organization of Production and Management of New Enterprises. American journal of economics and business management. ISSN: 2576-5973Vol. 6, No.1,2023. https://globalresearchnetwork.us/index.php/ajebm/article/view/1908/1737
Saidov Mashal Samadovich. Muidinov Dilmurod Murodzhonovic. (2023) The Development Strategy of International Companies in Modern Conditions. American journal of economics and business management. ISSN: 2576-5973Vol. 6, No.1,2023. https://globalresearchnetwork.us/index.php/ajebm/article/view/1897/1726
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2024 Iqtisodiyot va taʼlim