КОРПОРАТИВ ТУЗИЛМАЛАРНИНГ РАҚОБАТ МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ
PDF

Kalit so‘zlar

рақобат
рақобат маркетинг стратегияси
корпоратив тузилма
акциядорлик жамияти
акциядорлик жамиятини бошқариш

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Амиркулов, А. (2021). КОРПОРАТИВ ТУЗИЛМАЛАРНИНГ РАҚОБАТ МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ. Iqtisodiyot Va taʼlim, (4), 100–102. https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss4/a140

Abstrak

Мақолада бозор иқтисодиёти шароитида кимё саноатининг корпоратив тузилмаларида корпоратив бошқарув фаолияти натижадорлигига мос келадиган рақобат маркетинг стратегиясини шакллантиришни такомиллаштириш масалалари ўрганилган.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss4/a140
PDF

Bibliografik manbalar

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги «Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича ҳаракатлар стратегияси тўғрисида»ги ПФ-4947-сонли Фармони. http://lex.uz

Принципы корпоративного управления Организации экономического сотрудничества и развития [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://pmguinfo.dp.ua/images/documents/korp_otnosheniya/principy_oesr.pdf

Veasey E.N. The Emergense of Corporate Governance as a New Legal Disicipline // The Business Lawyer. – August 1993. – Vol.48, Issue 4. – P.1267-1271.

Eells R.S.F. the Meaning of Modern Business; An Introduction to the Philosophy of Large Corporate Enterrise. – New York: Columbia University Press, 1960. – 427 p.

Berle A., Means G. The modern Corporation and Private Property. – New York: Macmillan, 1932. – 478 p.

Tricker R.I. Corporate Governanse : Practices, Procedures and Powers in British companies and Their bords of Directors. – Aldershot, UK: Gower Publishing & Oxford; Nuffield College, 1984. - 319 p.

Зайнутдинов Ш.Н., Раҳимова Д.Н. Корпоратив бошқарув асослари. – Т.: Академия, 2007. – 48 б.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим