Nashr qilingan 2021-08-30

МАРКЕТИНГНИ БОШҚАРИШ САМАРАДОРЛИГИНИ БАҲОЛАШ

Abstrak


Бугунги рақобатли бозор шароитида корхоналар муваффақияти кўп жиҳатдан маркетинг фаолиятини қай даражада ташкил этилганлигига боғлиқ бўлмоқда. Маркетинг фаолияти самарадорлигини баҳолаш эса долзарб масалага айланмоқда. Шундан келиб чиққан ҳолда, мазкур мақолада маркетингни бошқариш самарадорлигини сўров усули орқали баҳолашнинг амалиёти ва натижалари ёритилган.

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin


Умидова, Ф. (2021). МАРКЕТИНГНИ БОШҚАРИШ САМАРАДОРЛИГИНИ БАҲОЛАШ. Iqtisodiyot Va taʼlim, (4), 95–99. https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss4/a139

Bibliografik manbalar


Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. — М.: ИНФРА-М, 1999. — 804 с.

Бойжигитов, С. К. Маркетинговые стратегии повышения эффективности (на примере промышленного предприятия) / С. К. у. Бойжигитов // Маркетинг в России и за рубежом. – 2021. – № 1. – С. 95-97.

Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга — СПб: Питер, 2000. — 320 с.

Маркетинг менеджмент. Научное издание / Под ред. Туган-Барановского М., Балабановой Л.В. — Донецк: ДонГУЭТ, 2001. — 594 с.

Маркушина Е. Маркетинг для чайников со свистком / http://www. management.com.ua/marketing/mark037.html.

Моисеева Н.К., Конышева М.В. Управление маркетингом: теория, практика, информационные технологии: Учеб. пособие / Под ред. Н.К. Моисеевой. — М.: Финансы и статистика, 2002. — 304 с.

Randall Richard C. The Quality Yearbook. Published by McGraw-Hill, Inc.

Маркетинговая оценка проекта (концепции). [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.consultestate.ru/node/18

Маркетинговые стратегии роста прибыльности и стоимости бизнеса. Практика крупных российских компаний. [Текст] // М.: «Экономика», 2013. - 237 с.

Нестеров А.К. Методика оценки эффективности маркетинговой деятельности. Образовательная энциклопедия. [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://odiplom.ru/lab/metodika-ocenki-effektivnostimarketingovoi-deyatelnosti.html

Пилипчик В.П. Контроль, оценки и анализ эффективности маркетинговой деятельности. [Текст] // Маркетинг в России. - № 1. - 2014. - С. 28-32. 4

Mualliflar


Фотима Умидова

Тошкент давлат иқтисодиёт университети

DOI:

https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss4/a139

Kalit so‘zlar:

маркетинг функциялари, маркетинг фаолияти самарадорлиги, маркетингни бошқариш, маркетинг тадқиқотлари, бозорни сегментлаш

Nashr


Bo'lim: Менеджмент ва маркетинг

Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

O'xshash maqolalar

Siz ham ushbu maqola uchun {$ advancedSearchLink} olishingiz mumkin.