КОРХОНАЛАРДА МАРКЕТИНГ ФАОЛИЯТИНИ БОШҚАРИШНИНГ ЗАМОНАВИЙ МОДЕЛЛАРИ БЎЙИЧА БИЛИМЛАР ДИАЛЕКТИКАСИ
PDF

Kalit so‘zlar

маркетинг
истеъмолчи
билимлар диалектикаси
менежмент
маркетинг фаолияти

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Жумаев, О. (2023). КОРХОНАЛАРДА МАРКЕТИНГ ФАОЛИЯТИНИ БОШҚАРИШНИНГ ЗАМОНАВИЙ МОДЕЛЛАРИ БЎЙИЧА БИЛИМЛАР ДИАЛЕКТИКАСИ. Iqtisodiyot Va taʼlim, 24(4), 112–117. https://doi.org/10.55439/ECED/vol24_iss4/a16

Abstrak

Мазкур мақолада корхоналарда маркетинг фаолиятини бошқаришга бўлган илмий-назарий қарашлар тизимлаштирилган. Илмий тадқиқотларни ўрганиш натижасида корхоналар маркетинг фаолиятини бошқариш бўйича 4 йўналишдаги назариялар тизимлаштирилган. Замонавий шароитда корхоналарда инновацион ёндашувлар асосида мижозларга қиймат яратишга йўналтирилган маркетинг фаолиятини бошқариш сўнгги тенденциялар сифатида таклиф этилган.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol24_iss4/a16
PDF

Bibliografik manbalar

Балакина Ю.Ю. Управление маркетингом, ориентированным на потребителя. // Балтийский экономический журнал. 2014. № 2. С. 48-54.

Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Разворот от традиционного к цифровому. Технологии продвижения в интернете. – М.: Эксмо, 2017. – 103 с.

Третьяк О.А. Эволюция маркетинга: этапы, приоритеты, концептуальная база, доминирующая логика. // Российский журнал менеджмента. 2006. Том 4. № 2. С. 129-144.

Третьяк О.А. Отношенческая парадигма современного маркетинга. // Российский журнал менеджмента. 2013. Том 11. № 1. С. 41-62.

Третьяк О.А., Ребязина В.А., Ветрова Т.В. Современные маркетинговые практики в России: результаты эмпирического исследования. // Российский журнал менеджмента. 2015. Том 13. № 1. 2015. С. 3-26.

Терещенко В.М. Маркетинг-терапия. – СПб.: Питер, 2004. – 288 с.

Беспалько В.А. Стратегии, формы и методы ценовой и неценовой конкуренции в теории и методологии промышленного маркетинга. – Краснодар: ККИ, 2017. – 240 с.

Rust R.T., Huang M.H. The service revolution and the transformation of marketing science. // Marketing Science. 2014. Т. 33. №. 2. С. 206-221.

Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 5.0: Technology for humanity. – John Wiley & Sons, 2021.

Bauer H., Heinrich D., Albrecht C. M. All you need is love: Assessing consumers’ brand love. // Proceedings of the American Marketing Association summer educators conference. – Chicago: American Marketing Association, 2009. Т. 15. №. 2. С. 252-253.

Elliott R. H. et al. Strategic brand management. – Oxford University Press, USA, 2015.

Soba M., Aydin M. Product placement efficiency in marketing communication strategy. // International Journal of Business and Management. 2013. Т. 8. №. 12. С. 111-116.

Holm O. Integrated marketing communication: from tactics to strategy. // Corporate Communications: An International Journal. 2006.

Luxton S., Reid M., Mavondo F. Integrated marketing communication capability and brand performance. // Journal of Advertising. 2015. Т. 44. №. 1. С. 37-46.

Erragcha N., Romdhane R. New faces of marketing in the era of the web: from marketing 1.0 to marketing 3.0. // Journal of research in marketing. 2014. Т. 2. №. 2. С. 137-142.

Fuciu M., Dumitrescu L. From Marketing 1.0 To Marketing 4.0 –The Evolution of the Marketing Concept in the Context of the 21 Century. // International conference knowledge-based organization. 2018. Т. 24. №. 2. С. 43-48.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2023 Iqtisodiyot va taʼlim