CHAKANA SAVDO XIZMATLARINING RAQOBATBARDOSHLIGINI BAHOLASH
PDF

Kalit so‘zlar

baholash
tizimli yondashuv
raqobatbardoshlik
xizmat ko‘rsatish
chakana savdo
sifat
narx indeksi
jarayon

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Sultanova, N. (2023). CHAKANA SAVDO XIZMATLARINING RAQOBATBARDOSHLIGINI BAHOLASH. Iqtisodiyot Va taʼlim, 24(3), 264–267. https://doi.org/10.55439/ECED/vol24_iss3/a41

Abstrak

Tashkilotning muvaffaqiyatli rivojlanishi, bozor pozitsiyalarini aniqlash va oqilona boshqaruv qarorlarini qabul qilishda uning raqobatbardoshligini baholash eng muhim masala hisoblanadi. Maqolada tashkilotlarning raqobatbardoshligini baholashda mavjud yondashuvlar tahlil qilinadi. Jumladan, chakana xizmatlarning raqobatbardoshligini baholash usuli, xizmatlar raqobatbardoshligining asosiy ko‘rsatkichlarini ishlab chiqish; o‘rganilayotgan ko‘rsatkichlar bo‘yicha ballar shkalasini shakllantirish; savdo tashkilotlarining raqobatbardoshligini baholash. Shuningdek, maqolada savdo xizmatini baholashda savdo xizmati jarayonini tavsiflovchi ko‘rsatkichlarni, qo‘shimcha imtiyozlar va iqtisodiy samaradorlikni hisobga olgan holda tizimli yondashuvdan foydalanilgan.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol24_iss3/a41
PDF

Bibliografik manbalar

Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов/ А. Смит.  М.: Эксмо, 2007. — 960 с. 2. Ansoff H.I., Declerk R.P., Hayes R.L. (Eds.). From strategic planning to strategic management. N.Y. / H.I. Ansoff, R.P. Declerk, R.L. Hayes.- London: John Willey & Sons., 1976. Р. 257. 3. Porter M.E. On competition [Текст] / M.E. Porter. - Boston: Harvard Business School., 1998.

Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. СПб: Наука. 2000. 589 с.

Павлова Н.Н. Маркетинговый подход к оценке конкурентоспособности магазина (сервиса) // Маркетинг в России и за рубежом. 2005. №1. С. 120-123.

Мильберг Б.Е. Определение потребностей покупателей и достижение конкурентных преимуществ (взгляд из региона) // Маркетинг в России и за рубежом. 2003. №6. С. 93-100. 7. Чкалова О.В., Семенычева Е.А. Выбор месторасположения для торгового предприятия. // Маркетинг в России и за рубежом. 2002. №1. С. 91-101. 8. Scott B. Competitiveness: Self - help for a Worrsening Problem [Текст] / B. Scott. - Harvard Bisiness Review., 1989. №6. Pp. 115-121. 9. Фатхутдинов Р.А. Стратегическая конкурентоспособность [Текст] / Р.А. Фатхутдинов. — М.: Экономика, 2005. -512 с.

Виноградова С.В., Маркина Н.В. Конкурентоспособности торговой услуги. //Вестник СПбГУ. 2006. № 2. С. 110-129.

Парамонова Т.Н. Конкурентоспособность предприятия розничной торговли: учебное пособие. М.: КНОРУС. 2016. 120 с.

Мариншоев М.М. Методические основы оценки показателей услуг розничной торговли. // Синергия. 2017. № 5. С. 33-40.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2023 Iqtisodiyot va taʼlim