Abstrak
Tashkilotning muvaffaqiyatli rivojlanishi, bozor pozitsiyalarini aniqlash va oqilona boshqaruv qarorlarini qabul qilishda uning raqobatbardoshligini baholash eng muhim masala hisoblanadi. Maqolada tashkilotlarning raqobatbardoshligini baholashda mavjud yondashuvlar tahlil qilinadi. Jumladan, chakana xizmatlarning raqobatbardoshligini baholash usuli, xizmatlar raqobatbardoshligining asosiy ko‘rsatkichlarini ishlab chiqish; o‘rganilayotgan ko‘rsatkichlar bo‘yicha ballar shkalasini shakllantirish; savdo tashkilotlarining raqobatbardoshligini baholash. Shuningdek, maqolada savdo xizmatini baholashda savdo xizmati jarayonini tavsiflovchi ko‘rsatkichlarni, qo‘shimcha imtiyozlar va iqtisodiy samaradorlikni hisobga olgan holda tizimli yondashuvdan foydalanilgan.
Bibliografik manbalar
Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов/ А. Смит. М.: Эксмо, 2007. — 960 с. 2. Ansoff H.I., Declerk R.P., Hayes R.L. (Eds.). From strategic planning to strategic management. N.Y. / H.I. Ansoff, R.P. Declerk, R.L. Hayes.- London: John Willey & Sons., 1976. Р. 257. 3. Porter M.E. On competition [Текст] / M.E. Porter. - Boston: Harvard Business School., 1998.
Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. СПб: Наука. 2000. 589 с.
Павлова Н.Н. Маркетинговый подход к оценке конкурентоспособности магазина (сервиса) // Маркетинг в России и за рубежом. 2005. №1. С. 120-123.
Мильберг Б.Е. Определение потребностей покупателей и достижение конкурентных преимуществ (взгляд из региона) // Маркетинг в России и за рубежом. 2003. №6. С. 93-100. 7. Чкалова О.В., Семенычева Е.А. Выбор месторасположения для торгового предприятия. // Маркетинг в России и за рубежом. 2002. №1. С. 91-101. 8. Scott B. Competitiveness: Self - help for a Worrsening Problem [Текст] / B. Scott. - Harvard Bisiness Review., 1989. №6. Pp. 115-121. 9. Фатхутдинов Р.А. Стратегическая конкурентоспособность [Текст] / Р.А. Фатхутдинов. — М.: Экономика, 2005. -512 с.
Виноградова С.В., Маркина Н.В. Конкурентоспособности торговой услуги. //Вестник СПбГУ. 2006. № 2. С. 110-129.
Парамонова Т.Н. Конкурентоспособность предприятия розничной торговли: учебное пособие. М.: КНОРУС. 2016. 120 с.
Мариншоев М.М. Методические основы оценки показателей услуг розничной торговли. // Синергия. 2017. № 5. С. 33-40.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2023 Iqtisodiyot va taʼlim