ЎЗБЕКИСТОНДА РЕКЛАМА ФАОЛИЯТИНИ ТАШКИЛ ЭТИШНИНГ ҲУҚУҚИЙ АСОСЛАРИ
PDF

Kalit so‘zlar

реклама
реклама фаолияти
реклама берувчи
реклама ишлаб чиқарувчи
реклама тарқатувчи
рекламадан фойдаланувчи
аксил реклама
нотўғри реклама
яширин реклама
қиёсий реклама
ижтимоий реклама
ташқи реклама

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Самадов, А. (2023). ЎЗБЕКИСТОНДА РЕКЛАМА ФАОЛИЯТИНИ ТАШКИЛ ЭТИШНИНГ ҲУҚУҚИЙ АСОСЛАРИ. Iqtisodiyot Va taʼlim, 24(3), 251–257. https://doi.org/10.55439/ECED/vol24_iss3/a39

Abstrak

Мақолада Ўзбекистонда реклама фаолиятини ташкил этишнинг ҳуқуқий асослари ёритилган. Хусусан, Ўзбекистон Республикаси “Реклама тўғрисида”ги қонунида рекламага нисбатан қўйилган асосий талаблар батафсил баён этилган. Шунингдек, мазкур мақолада Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг “Ташқи реклама бозорини тартибга солиш тўғрисида”ги қарорида белгиланган вазифалар ўз аксини топган.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol24_iss3/a39
PDF

Bibliografik manbalar

Ромат Е.В. Реклама: история, теория, практика. Учебник для вузов. – М.: Питер, 2002.

Винничук Л. Люди, нравы и обычаи Древней Греции и Рима. – М.: Высшая школа, 1988.

Панкратов Ф.Г., Баженов Ю.К., Серёгина Ю.К., Шахурин В.Г. Рекламная деятельность. – М.: Издательско-книготорговый центр “Маркетинг”, 2001.

Котлер Ф. Основы маркетинга. – М.: Прогресс, 1990.

Ўзбекистон Республикаси “Реклама тўғрисида”ги қонуни, 2022 йил 7 сентябрь.

Узбекистон Республикаси Конституцияси. – Т.:Ўзбекистон, 2018.

Феофанов О.А. США: реклама и общество. – М.: Экономика, 1974.

Школьник Л.С., Тарасов Е.Ф. Язык улицы . – М.: Экономика, 1977.

Джон Р., Росситер, Лари Перси. Реклама и продвижение товаров. 2-е изд. – СПб.: Питер, 2000.

Бахтин М.М. Творчество Франсуа Рабле и народная культура средневековья и Ренессанса. – М.: Экономика, 1965.

Современная реклама./ Пер. с англ. – Тольятти: Издательский дом “Довгань”, 1995.

Международная Рекламная Ассоциация //http://www.advertology.ru

Samadov A.N. Reklama: nazariya va amaliyot. – T.: Innovatision rivojlanish nashriyot matbaa uyi, 2022.

Ученова В.В., Старых Н.В. История, детство и отрочество рекламы. – М.: Смысл, 1994.

Хромов Л.Н. Рекламная деятельность: искусство, теория, практика. – Петрозаводск: АО “Фолиум”, 1994.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2023 Iqtisodiyot va taʼlim