Abstrak
Ушбу мақолада Сурхондарё вилоятида кичик тадбиркорлик фаолиятида келгусида рўй бериши мумкин бўлган ҳодиса ва жараёнлар ҳолати эконометрик моделлаштириш асосида таҳлил этишга қаратилган бўлиб, унда ЯҲМ, шунингдек, кичик тадбиркорлик ишлаб чиқариш ҳажми ўртасидаги боғлиқлик, GRETL эконометрик дастурий пакетининг ARIMA (Сирғалувчи ўртачага интеграллашган авторегрессион модель) модели асосида натижавий ва омил кўрсаткичлар ўртасидаги боғлиқлик миқдор ва сифат жиҳатдан илмий асосланган ҳолда баҳоланган, сценарийли прогноз параметрлари аниқланган, таклиф ва тавсиялар ишлаб чиқилган.
Bibliografik manbalar
Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.М.Мирзиёевнинг “2022-2026 йлларга мўлжалланган Янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида”ги 2022 йил 28 январдаги ПФ-60-сонли фармони.
Almon S. The distributed lag between capital appropriations and capital expenditures. // Econometrica. Vol. 33. 1965. № 1 (january). C. 178-196.
Булакина О.Н. Методика комплексный оценки предпринимательского потенциала муниципиального образования. // Известия ИГЭА. 2009. № 4 (66). С. 63-67.
Кремин А.Е., Мазилов Е.А. Оценка влияния малого бизнеса на социально-экономическое развитие регионов. // Вопросы территориального развития. 2018. № 1 (41). DOI: 10.15838/tdi.2018.2.41.2
Лускатова О.В., Гленкова Е.О., Шалова В.А. Методический подход к экономической оценке влияния предпринимательства на динамику развития региона. // Фундамент. исслед. 2013.№ 2-3. С. 594-598.
Нам А.К. Стратегическое прогнозирование предпринимательской деятельности в молочно-продуктовом подкомплексе АПК. Экономика и земельные ресурсы. 2012. С. 48.
Нам М.А. Особенности сценарного планирования. // Известия Санкт-Петербургского государственногоаграрного университета. 2012. № 26. С. 257-260.
http://www.lampsacus.com/documents/StrategigForesight.pdf - D. Miltzner and G. Reger. Advantages and disadvantages of scenario approaches for strategic foresight.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Iqtisodiyot va taʼlim