KORXONALARDA ZAMONAVIY MARKETING STRATEGIYALARIDAN FOYDALANISHNING O‘ZIGA XOS JIHATLARI
PDF

Kalit so‘zlar

marketing,
strategiya,
raqobat,
brending,
innovatsiya,
tajriba,
tijorat,
elektron tijorat
xizmat,
tovar,
konsepsiya.

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Usmonova, D. (2024). KORXONALARDA ZAMONAVIY MARKETING STRATEGIYALARIDAN FOYDALANISHNING O‘ZIGA XOS JIHATLARI. Iqtisodiyot Va taʼlim, 25(2), 115–121. Retrieved from https://cedr.tsue.uz/index.php/journal/article/view/1500

Abstrak

Maqolada korxonalarda zamonaviy marketing texnologiyalaridan foydalangan holda korxona faolyatini samarali tashkil qilish, uning raqobatbardoshliligini oshirish, korxonaga innovatsiyalarni joriy etish, brendingni qo‘llash yordamida bozor segmentida munosib o‘rin egallashiga ko‘maklashish, bu borada xorijiy va mahalliy olimlarnimg ilmiy-nazariy qarashlari, g‘oyalari tahlil qilindi. Korxonalarda marketing strategiyasini qo‘llashning yo‘nalishlari keltirib o‘tildi.

PDF

Bibliografik manbalar

Касимова Фатима Тулкуновна. “Қандолат маҳсулотлари мисолида кичик бизнесда рақамли маркетингни ривожлантириш тенденциялари ва истиқболлари”. Иқтисодиёт фанлари доктори (DSC) диссертацияси автореферати.

Ансофф И. Стратегическое управление. – М.: Экономика, 1989. – 358 с.

Ламбен Жан Жак. Стратегический менеджмент: стратегияческий и операционный маркетинг. – СПб.: Питер, 2006.

Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ. / Под.ред. В.Д.Щетинина. – М.: Международные отношения, 1993. – 64 с.

Рoгaнян C.A., Cocницкaя Е.Е., Бургун Н.В. Мaркетингoвaя cтрaтегия и ее рoль в рaзвитии oргaнизaции. // Упрaвление и экoнoмикa в XXI веке. 2017. №2. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/marketingovaya-strategiya-i-ee-rol-v-razvitii-organizatsii

Крaвченкo Лaриca Aнaтoльевнa, Кузнецoв Пaвел Дмитриевич. Мaркетингoвaя cтрaтегия предприятия: ocнoвные принципы и фaктoры фoрмирoвaния. // Нaучный веcтник: финaнcы, бaнки, инвеcтиции. 2017. №1 (38). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/marketingovaya-strategiya-predpriyatiyaosnovnye-printsipy-i-faktory-formirovaniya.

Солиев А., Бузрукханов С. Маркетинг. Дарслик. – Т., 2010.

Эргашходжаева Ш.Д., Шарипов И.Б. Маркетинг асослари. Ўқув қўлланма. – Т.: ТДИУ, 2013. – 327 бет.

Бойжигитов Санжарбек Комилжон Ўғли. Корхона самарадорлигини оширишда маркетинг стратегияларидан фойдаланиш имкониятлари. // JMBM. 2022. №4. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/korhona-samaradorligini-oshirishda-marketing-strategiyalaridan-foydalanish-imkoniyatlari.

Тилляходжаев Азизхон Алохонович. Корхонада маркетинг стратегиясини такомиллаштириш қирралари. // Iqtisodiyot va ta’lim. 2024-yil 1-son https://doi.org/10.55439/ECED/vol25_iss1/a24 70-75 bb.

Muallif tomonidan ma’lumotlar asosida qayta ishlab chiqildi.

Насимов Бахтиёр Васиевич. Корхоналар фаолиятини стратегик бошқариш самарадорлиги. // “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий-электрон журнали. 1-сон, январь-февраль, 2019 йил.

Хонкельдиева Г.Ш. Иқтисодиётни модернизациялаш шароитида корпорацияларни бошқаришнинг илмий-методологик асослари. Иқт. фанлари доктори илм. дараж. олиш учун ёзилган дисс. автореф. – Т., 2018. – 71 б.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2024 Iqtisodiyot va taʼlim