Аннотация
В статье проанализированы научные теоретические взгляды, идеи зарубежных и отечественных ученых по эффективной организации деятельности предприятия с использованием современных маркетинговых технологий, повышению его конкурентоспособности, внедрению инноваций на предприятии, содействию его достойному позиционированию в сегменте рынка с помощью применения брендинга. Приведены направления применения маркетинговой стратегии на предприятиях
Библиографические ссылки
Касимова Фатима Тулкуновна. “Қандолат маҳсулотлари мисолида кичик бизнесда рақамли маркетингни ривожлантириш тенденциялари ва истиқболлари”. Иқтисодиёт фанлари доктори (DSC) диссертацияси автореферати.
Ансофф И. Стратегическое управление. – М.: Экономика, 1989. – 358 с.
Ламбен Жан Жак. Стратегический менеджмент: стратегияческий и операционный маркетинг. – СПб.: Питер, 2006.
Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ. / Под.ред. В.Д.Щетинина. – М.: Международные отношения, 1993. – 64 с.
Рoгaнян C.A., Cocницкaя Е.Е., Бургун Н.В. Мaркетингoвaя cтрaтегия и ее рoль в рaзвитии oргaнизaции. // Упрaвление и экoнoмикa в XXI веке. 2017. №2. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/marketingovaya-strategiya-i-ee-rol-v-razvitii-organizatsii
Крaвченкo Лaриca Aнaтoльевнa, Кузнецoв Пaвел Дмитриевич. Мaркетингoвaя cтрaтегия предприятия: ocнoвные принципы и фaктoры фoрмирoвaния. // Нaучный веcтник: финaнcы, бaнки, инвеcтиции. 2017. №1 (38). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/marketingovaya-strategiya-predpriyatiyaosnovnye-printsipy-i-faktory-formirovaniya.
Солиев А., Бузрукханов С. Маркетинг. Дарслик. – Т., 2010.
Эргашходжаева Ш.Д., Шарипов И.Б. Маркетинг асослари. Ўқув қўлланма. – Т.: ТДИУ, 2013. – 327 бет.
Бойжигитов Санжарбек Комилжон Ўғли. Корхона самарадорлигини оширишда маркетинг стратегияларидан фойдаланиш имкониятлари. // JMBM. 2022. №4. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/korhona-samaradorligini-oshirishda-marketing-strategiyalaridan-foydalanish-imkoniyatlari.
Тилляходжаев Азизхон Алохонович. Корхонада маркетинг стратегиясини такомиллаштириш қирралари. // Iqtisodiyot va ta’lim. 2024-yil 1-son https://doi.org/10.55439/ECED/vol25_iss1/a24 70-75 bb.
Muallif tomonidan ma’lumotlar asosida qayta ishlab chiqildi.
Насимов Бахтиёр Васиевич. Корхоналар фаолиятини стратегик бошқариш самарадорлиги. // “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий-электрон журнали. 1-сон, январь-февраль, 2019 йил.
Хонкельдиева Г.Ш. Иқтисодиётни модернизациялаш шароитида корпорацияларни бошқаришнинг илмий-методологик асослари. Иқт. фанлари доктори илм. дараж. олиш учун ёзилган дисс. автореф. – Т., 2018. – 71 б.
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.
Copyright (c) 2024 Economics and education