SPECIFICS OF USING MODERN MARKETING STRATEGIES IN ENTERPRISES
PDF (O'zbekcha)

Keywords

marketing,
strategy,
competition,
branding,
innovation,
experience,
commerce,
e-commerce
service,
brand,
concept.

How to Cite

Usmonova, D. (2024). SPECIFICS OF USING MODERN MARKETING STRATEGIES IN ENTERPRISES. Economics and Education, 25(2), 115–121. Retrieved from https://cedr.tsue.uz/index.php/journal/article/view/1500

Abstract

The article analyzed the scientific theoretical views, ideas of foreign and domestic scientists in this regard, to effectively organize the activity of the enterprise using modern marketing technologies in enterprises, increase its competitiveness, introduce innovations to the enterprise, promote its worthy place in the market segment with the help of the application of branding. Directions for the application of marketing strategies in enterprises were cited.

PDF (O'zbekcha)

References

Касимова Фатима Тулкуновна. “Қандолат маҳсулотлари мисолида кичик бизнесда рақамли маркетингни ривожлантириш тенденциялари ва истиқболлари”. Иқтисодиёт фанлари доктори (DSC) диссертацияси автореферати.

Ансофф И. Стратегическое управление. – М.: Экономика, 1989. – 358 с.

Ламбен Жан Жак. Стратегический менеджмент: стратегияческий и операционный маркетинг. – СПб.: Питер, 2006.

Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ. / Под.ред. В.Д.Щетинина. – М.: Международные отношения, 1993. – 64 с.

Рoгaнян C.A., Cocницкaя Е.Е., Бургун Н.В. Мaркетингoвaя cтрaтегия и ее рoль в рaзвитии oргaнизaции. // Упрaвление и экoнoмикa в XXI веке. 2017. №2. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/marketingovaya-strategiya-i-ee-rol-v-razvitii-organizatsii

Крaвченкo Лaриca Aнaтoльевнa, Кузнецoв Пaвел Дмитриевич. Мaркетингoвaя cтрaтегия предприятия: ocнoвные принципы и фaктoры фoрмирoвaния. // Нaучный веcтник: финaнcы, бaнки, инвеcтиции. 2017. №1 (38). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/marketingovaya-strategiya-predpriyatiyaosnovnye-printsipy-i-faktory-formirovaniya.

Солиев А., Бузрукханов С. Маркетинг. Дарслик. – Т., 2010.

Эргашходжаева Ш.Д., Шарипов И.Б. Маркетинг асослари. Ўқув қўлланма. – Т.: ТДИУ, 2013. – 327 бет.

Бойжигитов Санжарбек Комилжон Ўғли. Корхона самарадорлигини оширишда маркетинг стратегияларидан фойдаланиш имкониятлари. // JMBM. 2022. №4. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/korhona-samaradorligini-oshirishda-marketing-strategiyalaridan-foydalanish-imkoniyatlari.

Тилляходжаев Азизхон Алохонович. Корхонада маркетинг стратегиясини такомиллаштириш қирралари. // Iqtisodiyot va ta’lim. 2024-yil 1-son https://doi.org/10.55439/ECED/vol25_iss1/a24 70-75 bb.

Muallif tomonidan ma’lumotlar asosida qayta ishlab chiqildi.

Насимов Бахтиёр Васиевич. Корхоналар фаолиятини стратегик бошқариш самарадорлиги. // “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий-электрон журнали. 1-сон, январь-февраль, 2019 йил.

Хонкельдиева Г.Ш. Иқтисодиётни модернизациялаш шароитида корпорацияларни бошқаришнинг илмий-методологик асослари. Иқт. фанлари доктори илм. дараж. олиш учун ёзилган дисс. автореф. – Т., 2018. – 71 б.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2024 Economics and education