Аннотация
В статье рассматриваются способы использования принципов маркетинга для выявления растущей конкуренции на рынке образовательных услуг и оценки потенциального спроса, а также даны комментарии по развитию высшего образования в Наманганской области.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октабрдаги “Ўзбекистон Республикаси Олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги ПФ-5847-сонли фармони. Манба: https://lex.uz сайти.
Котлер, Ф. Маркетинг менежмент. Экспресс-курс / Ф. Котлер; 2-нашр.-СПб.: Питер, 2006. - 464с., Иган, Дж. Маркетинг взаимоотношений: Анализ маркетинговых стратегий на основе взаимоотношений / Дж. Иган; пер с англ. – М. ЮНИТИ, 2008. – 375 сс., Малхотра Н. К. Маркетинговые исследования. – М.: Вильямс. 2002, 960 с.
Б. Ш. Усмонов. Олий таълимнинг инновацион фаолияти ва уни иқтисодиёт ривожланишидаги ўрни. “Иқтисодиёт ва таълим” журнали. № 1, 2018 йил, З. Д. Адилова. Иқтисодиётни инновацион ривожлантириш шароитида фан ва таълимни такомиллаштириш: муаммолар ва таклифлар. “Иқтисодиёт ва таълим” журнали. № 6, 2018 йил, О. С. Қаҳҳоров, Б. И. Адизов. Олий таълим муассасасида битирувчиларни ишга (касбга) йўналтириш ва бандлигини таъминлаш. “Иқтисодиёт ва таълим” журнали. № 6, 2018 йил.
З. А. Ҳакимов. Таълимда маркетинг концепцияси: Келажакка киритилган сармоя. “Халқ сўзи” газетаси. № 92 (7872), 2 май 2021 йил.
https://oliygoh.uz сайти.
Наманган вилояти статистика бошқармаси маълумотлари. Манба: https://namstat.uz сайти.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Олий таълим тизимини янада ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги 2017 йил 20 апрелдаги ПҚ-2909-сонли қарори. Манба: https://lex.uz сайти.
https://www.tdi.uz сайти.
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.
Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим