КОНЦЕПТУАЛЬНЫЕ ОСНОВЫ ФИНАНСИРОВАНИЯ РЕЛИГИОЗНЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ
PDF (O'zbekcha)

Ключевые слова

Рассказы
религиозная грамотность
учителя и ученики
школьные учителя
муаддибы

Как цитировать

Дусанов, С., & Маллабоев, А. (2021). КОНЦЕПТУАЛЬНЫЕ ОСНОВЫ ФИНАНСИРОВАНИЯ РЕЛИГИОЗНЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ. Economics and Education, (4), 329–338. https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss4/a182

Аннотация

В статье рассматриваются такие актуальные вопросы, как финансирование религиозных образовательных учреждений, эффективность использования финансовых ресурсов, механизмы финансовой поддержки учителей и студентов, значение и роль финансовых стимулов. Изучены аналитические подходы узбекских и зарубежных ученых о важности финансирования религиозного образования и этапах его развития. В статье представлен сравнительный анализ исторического значения финансирования и его текущего состояния, основанный на результатах монографического и экспертно-систематического анализа.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol_iss4/a182
PDF (O'zbekcha)

Библиографические ссылки

www.lex.uz миллий қонунчилик базаси.

Доктор Аҳмад Шалабий. Тарих ат-тарбия ал-исламия. – Қоҳира: Дар ал-Кашшоф, 1954.

Encyclopaedia of Religions and Ethics. V p: 202. Moawiya. P. 361.

Khuda Bukhsh. Islamic Civilization. P. 277; Доктор Аҳмад Шалабий. Тарих ат-тарбия ал-исламия. – Қоҳира: Дар ал-Кашшоф, 1954. – Б. 227.

Абдулҳаким Жузжоний: https://qomus.info/encyclopedia/cat-q/qozi-uz/. ҚОЗИ (араб. — ижро этувчи, ҳукм чиқарувчи) — мусулмон давлатларида ҳукмдор томонидан тайинланиб, шариат асосида суд вазифасини бажарув-чи, судья, шаръий маҳкама раиси. Батафсил маълумот учун хаволагақаранг.

Салоҳуддин Мунжид. Вақф ал-малик ал-ашраф. – Дамашқ: нашриёт ва нашр йили кўрсатилмаган. – Б. 35.

Вазирлар Маҳкамаси ҳузуридаги Дин ишлари бўйича қўмита ҳисобот.

Абдулҳаким Жузжоний: https://qomus.info/encyclopedia/cat-q/qozi-uz/.

Вақф хайрия жамоат фондининг статистик хисоботлари

https://www.religions.uz/

З.Абдурашидов, Устози муаззам. http:kh-davron.uz/kutubxona/

Л.Асророва. Абу Ҳафс Кабир Бухорий ва ханафий фиқҳи. –Т: Тошкент ислом университети, 2014

Л.Асророва. Бухоро Мадрасалар тарихидан.-Т: “HILOL-NASHR” нашриёти, 2017.

Б.Валихўжаев. Самарқандда олий таълим мадраси олия-университет тарихидан лавҳалар.-Самарқанд,2001.

А.Иноятов, М.Солиева. Зулматдаги зиёкорлар. Эътиқодини истибдод бука олмаган бухорий зиёлилар ҳётидан ҳикоялар.1.-Т.: “HILOL-NASHR” нашриёти, 2016.

А.Ирисов, А.Носиров,И.Низомиддинов. Ўрта Осиёлик қирқ олим. –Т.: Ўзбекистон ССР Фанлар академияси нашриёти, 1961.

Т.Раҳмонов.Маданий инқилоб: Бухоройи шарифга юриш.Фан ва турмуш, 1994. 3-сон

Р.Шамсутдинов, Б.Расулов. Туркистон мактаб ва мадрасалар тарихи (XIX аср охири ва XX бошлари). –Андижон, 1995.

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим