Abstrak
Мақолада Ўзбекистон таълим тизимидаги долзарб муаммолар ва уни самарали ечими сифатида дуаль таълим тизимининг ижтимоий ва иқтисодий аҳамияти хорижий давлатлар тажрибаларини ўрганиш асосида очиб берилган. Ушбу мақола дуаль тизимида кадрлар тайёрлашда таълим муассасалари ва иш берувчиларнинг функцияларини белгилаб беришга бағишланган. Шунингдек, муаллифлар томонидан республикамиз касб-ҳунар коллежларида дуаль касбий таълимни амалда жорий этиш бўйича илмий хулосалар келтирилган.
Bibliografik manbalar
Ўзбекистон Республикаси “Таълим тўғрисида”ги қонуни, ЎРҚ-637-сон, 2020 йил 23 сентябрь.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистоннинг янги тараққиёт даврида таълим-тарбия ва илм-фан соҳаларини ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПФ-6108-сон фармони, 2020 йил 6 ноябрь.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Профессионал таълим тизимини янада такомиллаштиришга доир қўшимча чора-тадбирлар тўғрисида”ги ПФ-5812-сон фармони, 2019 йил 6 сентябрь.
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2018 йил 25 январдаги “Умумий ўрта, ўрта махсус ва касб-ҳунар таълими тизимини тубдан такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги фармони, 2018 йил 26 январь.
Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг “Профессионал таълим тизимида дуаль таълимни ташкил этиш чора-тадбирлари ҳақида” ги 163-сонли қарори, 2021 йил 29 март.
Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг “Ўзбекистон Республикасида узлуксиз бошланғич, ўрта ва ўрта махсус профессионал таълим тизимини тартибга солувчи норматив-ҳуқуқий ҳужжатларни тасдиқлаш тўғрисида”ги 466-сонли қарори, 2020 йил 7 августь.
Авлиякулов. А “Дуаль таълим принципларини жорий этиш” модули бўйича ўқув-услубий мажмуа. – Т.: 2020 йил, 60 б.
Proyecto de ley sobre educación dual avanza con nuevo texto: Ahora qué dice? Semanario Universal. (2019) Retrieved from https://semanariouniversidad.com/pais/proyecto-de-ley-sobre-educacion-dual-avanza-con-nuevo-texto-ahora-que-dice/.
Bravo J. (2019) Diputados aprueban proyecto de educación dual. La Nación. Retrieved from https://www.nacion.com/el-pais/educacion/ diputados-aprueban-proyecto-de-educacion-dual/7lsnh4jtiravdehxbc4vc3xlfa/story/ conalep.
2020 Dual Education in Latin America: Challenges and Opportunities 23 Inter-American Development Bank (IDB). 2013. (n.d.). Support for the Implementation of the Impact Evaluation Program and Blockchain pre-pilot in the Bahamas. Retrieved from https://www.iadb.org/en/project/ BH-T1063 Institute for Apprenticheship. (n.d.). Route panels. Retrieved from https://www.instituteforapprenticeships.org/about/route-panels/ International Labor Organization (ILO).
Dual education in montenegro Practical training in three-year educational programmes. © European Training Foundation and International Labour Organization, 2020. р. 56. https://www.etf.europa.eu/sites/default/files/2020-09/dual_education_in_montenegro.pdf
Дудырев, Ф.Ф., Романова О.А., Шабалин А.И “Дуальное обучение в российских регионах: модели, лучшие практики, возможности распространения” Вопросы образования / Educational Studies Moscow, 2018. No 2, с. 117-138. DOI: 10.17323/1814-9545-2018-2-117-138
Эшпўлатов К.А Замонавий иқтисодиётда меҳнат бозори ва касбий таълим узвийлигини таъминлашни такомиллаштириш диссертация автореферати. Тошкент. 2018 йил, 59 б.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим