Abstract
The article highlights the benefits of further developing digital services in the process of bank transformation in Uzbekistan, increasing the popularity of banking services and the introduction of digital banking.
References
Алиқориев О.Ф. Тижорат банкларида хизмат турларини ривожлантириш йўллари. Тошкент: Аkademnashr, 2012.-192 б.
Мирзаев Ф.И. Банк хизматлари бозорини ривожлантириш йўллари // Развитие розничного банковского бизнеса.-Ташкент, 2007.-С.98.
Долгушина А.Я., Полтораднева Н.Л. Цифровая модель банковского обслуживания // Научно-технические ведомости Санкт-Петербургского государственного политехнического университета, №6(256), 2016 г., с. 206-218.
The Little Data Book on Financial Inclusion 2018 маълумотларидан фойдаланилган ҳолда муаллиф ишланмаси.
https://www.edgeverve.com – Edgeverve компаниясининг расмий веб сайти
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2021 Иқтисодиёт ва таълим