Abstrak
Ушбу мақолада мамлакатимиз тижорат банкларининг қимматли қоғозлар бозоридаги инвестиция фаолиятини такомиллаштириш йўллари, шунингдек, унинг афзалликлари таҳлили ва ривожлантириш истиқболларини такомиллаштириш ҳақида cўз боради. Шунингдек, мақолада тижорат банкларининг қимматли қоғозлар бозоридаги инвестиция фаолиятини ривожлантириш истиқболларидаги мавжуд муаммолар ҳамда уларни бартараф этиш бўйича муаллиф ёндашувлари ва таклифлари келтирилган
Bibliografik manbalar
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2022 йил 28 январдаги “2022-2026 йилларга мўлжалланган Янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида”ги ПФ-60-сонли фармони.
Markowitz, H. Portfolio Selection. // The Journal of Finance. 1952. № 7. Р. 77-91.
Морозкин Ю.Н., Свистунова Е.С. Управление портфелем ценных бумаг в коммерческом банке. // Вестник Челябинского государственного университета. – Челябинск, 2011. № 6. С. 138.
Чекулаев М. Загадки и тайны опционной торговли. – М.: ИК Аналитика, 2001. С. 10.
Жуков Е.Ф. Рынок ценных бумаг. Учебник для студентов вузов, обучающихся по экономическим специальностям. 3-е изд., перераб. и доп. – М.: ЮНИТИ-ДАНА. – 567 с.
Леонтьев В.Е, Бочаров В.В, Радковская Н.П. Инвестиции. – М.: Юрайт, 2014. С. 127-131.
Ҳайдаров Ў.А. Ўзбекистон иқтисодиётига инвестицияларни жалб қилишда фонд бозорларининг таъсири. // “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий-электрон журнали. 2-сон, март-апрель, 2015 йил.
Махмудов С. Оценка эконометрического анализа экспортно-импортных процессов в национальной экономике на основе моделей var, ardl и arima: https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss3/a29. Экономика и образование. 2022, 23 (3), 184-197. Извлечено от https://cedr.tsue.uz/index.php/journal/article/view/526
Махмудов С. Оценка экономического анализа операций коммерческих банков. // Экономика и образование. 2022, 23 (2), 354-361. Извлечено от https://cedr.tsue.uz/index.php/journal/article/view/480
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2023 Iqtisodiyot va taʼlim