Abstrak
Ушбу илмий мақолада ресторан хизматлари рақобатбардошлигини баҳолашнинг илмий-амалий жиҳатлари тадқиқ этилган. Жумладан, илмий жиҳатлари сифатида ресторан хизматларининг назарий-услубий асослари, ресторан бизнесининг рақобатбардошлиги параметрлари тадқиқ этилган бўлса, амалий жиҳатлари сифатида ресторан хизматларини баҳолаш учун қўлланиладиган Мишлен юлдузлари ва уларнинг аҳамияти ўрганилган. Тадқиқот натижасида мамлакатимизда ресторан хизматлари рақобатбардошлигини оширишнинг ташкилий-иқтисодий механизмини такомиллаштириш бўйича таклифлар шакллантирилган
Bibliografik manbalar
https://www.santorinichicago.com/how-many-restaurants-are-there-in-the-world/
http://www.worldcitiescultureforum.com/data/number-of-restaurants
Хаев О.Н. Оценка маркетинговой деятельности на предприятиях общественного питания. Дис. …. канд. экон. наук. − М.: МГУС, 2004. С. 19.
Аванесова Г.А. Сервисная деятельность: Историческая и современная практика, предпринимательство, менеджмент. Учебное пособие. − М.: Аспект Пресс, 2006. С. 6-7.
Христофорова И.В. Специфические отличия товара от услуги. Ч. 1. Генезис базовых дефиниций сервиса. // Сервис plus. № 1, 2007. С. 11-20.
Разумовская А.Л., Янченко В.М. Маркетинг услуг. Настольная книга российского маркетолога-практика. − М.: Вершина, 2006. С. 51.
Вайнцвейг А. Безупречный сервис. Чтобы каждый клиент чувствовал себя королем. / Пер. с англ. − М.: Изд-во «Добрая книга», 2006. − 152 с.
Лозовая А.В., Кузнецов В.И. ОСОБЕННОСТИ ОРГАНИЗАЦИИ РЕСТОРАННОГО СЕРВИСА. // Международный студенческий научный вестник. 2015. № 5-1; URL: https://eduherald.ru/ru/article/view?id=12863 (дата обращения: 19.07.2022).
Морозов М.А., Аристов П.О. Анализ конкурентоспособности услуг в ресторанном и досугово-развлекательном бизнесе. // Современная конкуренция. 2015. № 4 (52). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/analiz-konkurentosposobnosti-uslug-v-restorannom-i-dosugovo-razvlekatelnom-biznese (дата обращения: 28.07.2022).
Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. Пер. с англ. / М.Х.Мескон, М.Альберт, Ф.Хелдоури. – М.: Дело, 2012. – 704 с.
Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. / Р.А.Фатхутдинов. – М.: ИНФРА-М, 2012.
Джонсон М., Херрманн А. Ориентация на клиента – ключевой фактор успеха предприятия. // Проблемы теории и практики управления. № 2. 2008.
Уильям Л. Карл. Организация обслуживания на предприятиях массового питания. / Пер. с англ. – М.: Сирин, 2002. С. 15.
Кто придумал звезды Мишлен и за что их дают ресторанам?
Ресторанный рейтинг “Мишлен”. История и критерии оценки. https://tass.ru/info/10314751?utm_source=google.com&utm_medium=organic&utm_campaign=google.com&utm_referrer=google.com
Красный гид Мишлен. Мишленовские рестораны Китая. https://centralasia.club/kitay/kitayskiy-stil-zhizni/krasnyi-gid-mishlen-mishlenovskie-restorany-kitaia
Полный список российских ресторанов, получивших звезду «Мишлен». https://mainstyles.ru/news/polnyi-spisok-rossiiskikh-restoranov-poluchivshikh-zvezdu-mishlen/show/
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Iqtisodiyot va taʼlim