Abstrak
Maqolada iqtisodchilar uchun kreativ fikrlashning ahamiyati, kreativlik sifatlarini rivojlantirish imkoniyatlari va kreativ fikrlovchi insonning xususisyatlari haqida batafsil bayon etilgan. Zamonaviy iqtisodiyotda shaxsning ijodkorligi va ijodiy qobiliyatlari mutaxassisning muvaffaqiyatli kasbiy faoliyati uchun zarur muhim vakolatlardir. Bu qobiliyatlardan biri boshqaruvga ijodiy yondashishdir.
Bibliografik manbalar
Khotamov I.S., Olimov M.K., Madrahimova G.R. Kreativ fikrlash. – Toshkent,2021.
Safarova M.A. Talabalarda kreativlik sifatlarini rivojlantirish imkoniyatlari va ularning tarkibiy asoslari, FTAI. ISSN: 2181-1776, Aprel 2021.
Креативное мышление в бизнесе. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2006.
Paul Romer, «Ideas and Things,» Economist, September 11, 1993, online version, p. 2.
Joseph Schumpeter, Capitalism, Socialism and Democracy. New York: Harper and Row, first edition 1942, second [revised] edition 1947, third and final author's revision 1950; quotes are from Harper Torchbooks edition of the latter, 1975, pp. 132-134 (издана на русском языке: Шумпетер Й. Капитализм, социализм и демократия. М. : Экономика, 1995).
Joel Mokyr, The Lever of Riches: Technological Creativity and Economic Progress. New York: Oxford University Press, 1990. Впервые Шумпетер упомянул об этом различии в своей статье: «The Creative Response in Economic History,» Journal of Economic History 7(1947): 149-159.
Цит. по: Boden, The Creative Mind, p. 254.
Boden, The Creative Mind, p. 255. См. также: Thomas Kuhn, The Structure of Scientific Revolutions. Chicago: University of Chicago Press, 1962
Башина Т.Ф., Ильин Е.П. Психология творчества, креативности, одаренности. – CПб.: Питер, 2009. – с.
Drapeau Patti. Sparking student creativity (practical ways to promote innovative thinking and problem soving). – Alexandria – Virginia, USA: ASCD, 2014. – p. 4.
Роджерс Н. Творчество как усиление себя // Вопросы психологии. 1990. № 1. С. 164– 168.
Цой Ю.А., Гуремина Н. Творческие навыки руководителя как эффективный ресурс управления организацией
Вудкок М., Френсис Д. Раскрепощенный менеджер. Для руководителя – практика: //Пер. с англ. – M.: Дело, 2-е изд., перераб.1994. с. 17-18, с. 148-153. URL: http://www.buro-dv.ru/literatura/liter_14/liter14.php (дата обращения 17.11.2015)
Is Noise Always Bad? Exploring the Effects of Ambient Noise on Creative Cognition.Ravi Mehta, Rui (Juliet) Zhu and Amar Cheema, Journal of Consumer Research.Vol. 39, No. 4 (December 2012), pp. 784-799
Петрук Г.В. Результаты профессиографического исследования профессионально важных качеств экономиста-менеджера (анализ и предлагаемая структура) // Современные проблемы науки и образования, 2013. № 6.
Журавлев В.А. канд. экон. наук, доцент кафедры «Логистика и менеджмент» Международного института трудовых и социальных отношений, г. Минск, Креативное мышление, креативный менеджмент и инновационное развитие общества. Креативная экономика, 2008, № 5.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Iqtisodiyot va taʼlim