Abstrak
Ушбу мақолада юртимизнинг MICE туризмни замонавий принциплар асосида ривожлантириш ҳамда бунда хориж тажрибасидан фойдаланиш, оммавий тадбирларни ташкил этишнинг асосий хусусиятлари очиб берилган. Шу билан биргаликда, Ўзбекистоннинг MICE туризм салоҳиятини жаҳон туризм бозорида тарғиб қилишнинг замонавий маркетинг стратегияларининг устувор жиҳатларини асослаш ва янада ривожлантириш имкониятлари ўрганилди.
Bibliografik manbalar
“Туризм тўғриси”да Ўзбекистон Республикасининг қонуни. 18.07.2019 йилдаги ЎРҚ-549-сонли. https://lex.uz/docs/4428097;
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2021 йил 9 февралдаги “Ўзбекистон Республикасида ички ва зиёрат туризмини янада ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПФ-6165-сонли фармони. https://lex.uz/docs/5283956;
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2021 йил 6 апрелдаги “Туризм, спорт ва маданий мерос соҳаларида давлат бошқаруви тизимини янада такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПФ-6199-сонли фармони. https://lex.uz/docs/5356705;
Дауренов Э.Ю. Туризм. Дарслик. – Чирчиқ, 2019. – 125 б.
Алиева М.Т. Туристик мамлакатлар иқтисодиёти. Дарслик. – Т.: Молия, 2007. 22-б.
Хамидов O.X. Туризм ва сервисда инновациялар. Ўқув қўлланма. – Т., 2021. – 123 б.
Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство. Туризм. Учебник для студентов вузов./ Пер. с англ. 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Юнити-дана, 2007. – 331 б.
Richards G. (1996) Cultural Tourism in Europe. CABI, Wallingford. [1, с. 45].
Волков Ю. Экономика гостиничного бизнеса. / Серия «Учебники, учебные пособия». – Ростов н/Д: Феникс, 2003. – 384 б.
Шматько Л.П. Туризм и гостиничное хозяйства. Учебное пособие. – Ростов н/Д: Феникс; Издательский центр “Март”, 2010. – 352 б.
www.lex.uz
www.stat.uz
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Iqtisodiyot va taʼlim