ZAMONAVIY BREND TEXNOLOGIYALAR: TURLARI, AFZALLIKLARI VA QURILISH TAMOYILLARI
PDF (Русский)

Kalit so‘zlar

savdo belgisi
brend,
brending,
marketing,
brand tamoyillari
maqsad,
strategiya,
o'lcham,
loyallik,
farq,
reklama.

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Achilova Н. (2024). ZAMONAVIY BREND TEXNOLOGIYALAR: TURLARI, AFZALLIKLARI VA QURILISH TAMOYILLARI. Iqtisodiyot Va taʼlim, 25(2), 122–131. Retrieved from https://cedr.tsue.uz/index.php/journal/article/view/1501

Abstrak

Ushbu maqolada brending siyosatining nazariy va uslubiy asoslari keltirilgan: "brend" atamasining ta'riflari o'rganilgan, brendingning mohiyati, ahamiyati, tamoyillari va turlari ko'rib chiqilgan, jozibadorlik omillari tahlil qilingan va muvaffaqiyatli brending strategiyalariga misollar keltirilgan hamda brendlarning marketing samaradorligini baholovchi mahalliy reytingning xolisligi va ishonchliligini oshirish bo'yicha takliflar berilgan.

PDF (Русский)

Bibliografik manbalar

Wikipedia [Электронный ресурс] URL: http://en. wikipedia. org/wiki/Brand American Marketing Association [Электронный ресурс] URL: http://www. marketingpower. com/_layouts/Dictionary. Aspx

Аакер Д. Создание сильных брендов. М.: ИД Гребенникова, 2003; AakerD. A. Managing Brand Equity: Capitalizing on the value of a Brand Name. N. Y.: Free Press, 1991. P. 56.

Davis Scott M. (2002) Brand Asset Management: Driving Profitable Growth Through Your Brands. Jossey-Bass.

James R. Gregory, Jack G. Wiechmann «Leveraging the Corporate Brand» NTC Business Books, 1997

Кальте З. М. Современные модели развития бренда. Государственный Университет Управления Вестник Университета №21, 2009 г. Стр. 102-109,

Герман Д. Рождение бренда: практ. рук.: Пер. с англ. Крикушенко Е. - М.: Гелеос, 2004г.

Эргашхўжаева Ш. Инновацион маркетинг. Тошкент. «Чўлпон номидаги нашриёт матбаа ижодий уйи». 2014.71-бет.

Эшматов С.А. Озик-овкат махсулотлари миллий брендини яратишнинг назарий-услубий асослари. “Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar” ilmiy elektron jurnali. № 1, 2022 y., 312-bet. https://iqtisodiyot.tsue.uz/sites/default/files/maqolalar/33_Eshmatov.pdf

Икрамов М.А., Эшматов С.А. Бренд сиёсатини юритиш принциплари ва омиллари. “Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar” ilmiy elektron jurnali. № 1, 2021y, 248-bet. https://iqtisodiyot.tsue.uz/sites/default/files/maqolalar/26_Ikramov_Eshmatov.pdf

SALSIFY NEWS. 2022 Salsify Digital Consumer Report Reveals Global Ecommerce Insights.

www. brandkeys. com. Brand Keys Customer Loyalty Leaders List. 2021

Томас Гэд. 4D брендинг: взламывая корпоративный код сетевой экономики. Книги Стокгольмской школы экономики, 2005

K.Keller, «The Brand Report Card», Harvard Business Review, Jan - Feb. 2000.

Рюмин, М. Маркетинговые коммуникации как основа организации предпринимательской деятельности/ М. Рюмин //Маркетинг в России и за рубежом. – 2003. – № 4. – С. 29.

https://lectera. com/Брендинг

https://marketing.uz/novosti/novosti-assotsiatsii/4167.htm 17. Network Economy - экономика, связанная с использованием Интернета - Всемирной Сети

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2024 Iqtisodiyot va taʼlim