ОЛИЙ ТАЪЛИМ СОҲАСИДА СИФАТ МЕНЕЖМЕНТИ ВА УНИНГ ХУСУСИЯТЛАРИ
PDF

Kalit so‘zlar

таълим сифати
сифат менежменти
TQM (УСМ)
ISO (СХТ) стандартлари
олий таълим муассасалари

Qanday qilib iqtibos keltirish mumkin

Ғафурова, Ш. (2024). ОЛИЙ ТАЪЛИМ СОҲАСИДА СИФАТ МЕНЕЖМЕНТИ ВА УНИНГ ХУСУСИЯТЛАРИ. Iqtisodiyot Va taʼlim, 25(1), 274–281. Retrieved from https://cedr.tsue.uz/index.php/journal/article/view/1452

Abstrak

Ушбу мақолада олий таълим муассасаларида “таълим сифати” тушунчаси, таълим
сифати менежменти ва унга таъсир этувчи омиллар назарий тадқиқ қилинган. Шунингдек, сифат
бошқарувидаги ISO (стандартлаштириш халқаро ташкилоти) ва TQM (умумий сифат менежменти)
концепциялари, олий таълим соҳасида сифат менежментининг ўзига хос хусусиятларининг муаллифлик
ёндашуви баён қилиниб, таълим соҳасида сифат менежменти назариясига доир таклифлар келтирилган

PDF

Bibliografik manbalar

Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепцияси. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги ПФ-5847-сон Фармонига 1-илова

Ўзбекистон Республикаси Олий ва ўрта махсус таълим вазирининг 2021 йил 19 октябрдаги 35-2021-сон буйруғи билан тасдиқланган “Олий таълимнинг давлат таълим стандарти. Асосий қоидалар”

Пузанков, Д.В. Использование принципов всеобщего управления качеством и стандартов серии ISO 9000 в инженерном образовании / Д.В.Пузанков, С.А. Степанов, СО. Шапошников // Проблемы качества в сфере образования. - М.: Станкин, 1999. - № 1, https://www.quality.eup.ru/MATERIALY10/tqm-engineer.htm. Опубликовано в https://tqm.stankin.ru/

Соколов, В.М. Основы проектирования образовательных стандартов (методология, теория, практический опыт). - М.: ИЦ проблем качества подготовки специалистов, 1996. https://studfile.net/preview/2554110/

Степанова В.С. Понятие и составляющие качества образования/ Вестник ХГАЭП. 2010. № 1 (46), с.62-69. https://cyberleninka.ru/article/n/ponyatie-i-sostavlyayuschie-kachestva-obrazovaniya

Губарев В.В. Системное представление качества образования / В.В.Губарев // Стандарты и качество. – 2015. – № 4. – С. 40 – 45

Нуждин В.Н., Кадамцева Г.Г., Пантелеев Э.Р., Тихонов А. Стратегия и тактика управления качеством образования: методическое пособие. – Иваново, 2013. – С.114. https://uchebana5.ru/cont/1774853.html

Селезнева, Н.А. Качество высшего образования как объект системного исследования: лекция-доклад / Н.А. Селезнева.- Изд. 3-е. - М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2003. - 95 с. https://search.rsl.ru/ru/record/01002352141

Гаффорова Е. Б., Балабан В. А., Кравченко И. Ф. Проблемы формирования целей вузовской системы качества // Стандарты и качество. 2002. № 4. С. 38–41

Байденко, В.И. Образовательный стандарт: Теоретические и концептуальные основы; опыт системного исследования: дис.... д-ра пед. наук, 1999. - 295 с. https://www.dissercat.com/content/obrazovatelnyistandart-teoreticheskie-i-kontseptualnye-osnovy-opyt- istemnogo-issledovaniya

Ибатов М.К., Пак Ю.Н. Концептуальные аспекты управления качеством образования: проблемы и решения., 2018, с.10-16. DOI: 10.25586/RNU.HET.18.03.P.10. https://cyberleninka.ru/article/n/kontseptualnye-aspektyupravleniya-kachestvom-obrazovaniya-problemy-i-resheniya/viewer

Безуглова Л.П. Образование и качество образования: теоретический аспект / Вестник социальногуманитарного образования и науки. 2014. №4, с.27-34. http://journals.uspu.ru/attachments/article/977/05.pdf

Gafurova, S.K. (2023). QUALITY MANAGEMENT IN EDUCATION: A SYSTEMATIC APPROACH. Educational Research in Universal Sciences, 2(17), 126–129.

Gafurova, S. K. (2023). Quality Management In Education: A Systematic Approach. Educational Research In Universal Sciences, 2(17), 126-129.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2024 Iqtisodiyot va taʼlim