Abstrak
Ушбу мақолада ҳозирги кунда инновацион тарзда қўллана бошлаган маркетинг стратегияларида ўйинлаштиришнинг роли муҳокама қилинган бўлиб, унинг фойдаланувчи завқи, ички мотивация ва брендга содиқлигини ошириш қобилияти таҳлил қилинган. Муаллиф ўйиннинг оқилона ва ҳиссий қиймат, мижозлар ишончи, бренд хабардорлиги ва мижозларнинг жавобига ижобий таъсири ҳақида гипотезаларни тақдим этган. Таклиф этилаётган тадқиқот доираси ахборот маҳсулотлари ва хизматларини таклиф қилувчи ахборот маҳсулотлари ва хизматлари платформаларида ўйин стратегияларининг самарадорлигини баҳолашга қаратилган.
Bibliografik manbalar
Alsawaier R.S. (2018). The effect of gamification on motivation and engagement. International Journal of Information and Learning Technology 35 (1): 56-79.
Eppmann R., Bekk M., Klein K. (2018). Gameful experience in gamification: Construction and validation of a Gameful Experience Scale [GAMEX]. Journal of Interactive Marketing 43 (С): 98-115.
Huotari K., Hamari J. (2017). A definition for gamification: Anchoring gamification in the service marketing literature. Electronic Markets 27 (1): 21-31.
Бондаренко В.А. Геймификация в маркетинговой деятельности компаний. / В.А.Бондаренко. // Маркетинговые коммуникации. 2017. № 2 (26). С. 186-190.
Werbach K. & Hunter D. (2012). The Gamification of Learning and Instruction: Game-Based Methods and Strategies for Training and Education.
Hamari J., Koivisto J. & Sarsa H. (2014). Does Gamification Work? A Literature Review of Empirical Studies on Gamification.
Deterding S., Dixon D., Khaled R. & Nacke L. (2011, September). From game design elements to gamefulness: defining gamification. In Proceedings of the 15th international academic MindTrek conference: Envisioning future media environments (pp. 9-15). ACM.
Казмерчук С.В. Геймификация как эффективное маркетинговое средство привлечения и удержания клиентов. / С.В.Казмерчук. // Лидерство и менеджмент. 2018. С. 99-104.
Hamari J. & Koivisto J. (2015). Why do people use gamification services? International Journal of Information Management, 35(4), 419-431.
McGonigal J. (2011). Reality is broken: Why games make us better and how they can change the world. Penguin.
Zichermann G. & Cunningham C. (2011). Gamification by Design: Implementing Game Mechanics in Web and Mobile Apps. O'Reilly Media.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2023 Iqtisodiyot va taʼlim