Abstrak
Мақолада олий таълим сифатининг моҳиятини ёритиб берувчи тадқиқотлар гуруҳларга ажратилган ва замонавий ёндашувлар умумлаштирилган. Олий таълим сифатини ижтимоий-иқтисодий жиҳатдан талқин қилишнинг муаллифлик ёндашуви шакллантирилган. Олий таълим сифатини бажарадиган вазифалари асосида иерархик даражалари белгиланган. Олий таълим сифатини таъминлаш ва мажмуавий тавсифдаги чора-тадбирларни амалга оширишга қаратилган илмий хулоса ва амалий тавсиялар ишлаб чиқилган.
Bibliografik manbalar
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 8 октябрдаги “Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги ПФ-5847-сонли Фармони. https://lex.uz/docs/4545884
Green D. To Rank or To Be Ranked? - London: Society for Research into Higher Education & Open University Press, 1994. – р. 120.
Vlasceanu L., Grunberg L., Pаrlea D. Quality Assurance and the Development of Course: A Glossary of Basic Terms and Definitions. - Bucharest: UNESCO, 2004. – p. 178.
Campbell C., Rozsnyai C. Benchmarking for Higher Education Programmes. – Bucharest: UNESCO-CEPES, 2002. – p. 223.
Jackson N., Lund H. Benchmarking for Higher Education. - Buckingham: SRHE and Open University Press, 2000. – p. 33.
Cheng Y.C., Tam W.M. Multi-models of Quality in Education. Quality Assurance in Education// Science and Education, 1997. – Oslo: University of Oslo. – pp. 22-34.
Левшина В.В. Развитие методологии создания системы менеджмента в качества вуза. // Университетское управление: практика и анализ. – М., 2003. № 2. – С. 7.
Геворкян Е.Н., Матова Г.Н. Болонский процесс и сотрудничество в области обеспечения качества образования: опыт Российской Федерации. // Вопросы образования. – М.: № 4, 2004. – С. 150-165.
Каримов А.А., Перегудов Л.В. Основы системы мониторинга и управления качеством высшего образования. – Тошкент: Молия, 2003. – С. 46.; Саидов М. Олий таълим менежменти ва иқтисодиёти. – Т.: Молия, 2002. 51-б.
Миркурбанов Н., Аношкина В., Данилова Е. Высшее образование в Узбекистане: состояние и рекомендации. // Аналитическая записка. – Тошкент: № 1 (12), 2009. 24-28-б.
Рахмонов Н.Р. Минтақавий ижтимоий-иқтисодий ривожланиш асосида олий таълим тизимида кадрлар тайёрлаш сифатини ошириш: Иқтисодиёт фан. док. дис. ... автореф. – Тошкент: ЎзМУ, 2019. – 16 б.
Bauer, M. Changing Quality Assessment in Sweden (Westerheijden et al. Changing Context of Quality Assessment). – Utrecht: Utrecht University, 1994. – pp. 15-30.
Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area. – Helsinki: European Association for Quality Assurance in Higher Education (ENQA), 2007. – p. 12.
Всемирная Декларация о высшем образовании для XXI века: подходы и практические меры. // Ахборот технологиялари ва масофавий ўқитиш маркази ахборотномаси. – Тошкент. № 6, 2002.– 22 б.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2023 Iqtisodiyot va taʼlim