Abstrak
Ушбу мақола таълим хизматлари сифати ва самарадорлигини оширишда давлат-хусусий шериклик таркибидаги элементларнинг оптимал меъёрларини белгилаш йўлларига бағишланган бўлиб, таълим соҳасидаги давлат-хусусий шерикликнинг ташкилий-иқтисодий элементлари таркибидаги хусусий инвестиция, давлат бюджетидан молиялаштириш, субсидия бериш, ссуда олиш ва солиқ имтиёзларини жорий қилишнинг оптимал меъёрларини белгилаш орқали таълим хизматлари сифати ва самарадорлигини ошириш асосланган.
Bibliografik manbalar
Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг Олий Мажлис ва Ўзбекистон халқига Мурожаатномаси./ “Халқ сўзи”, 2022 йил 22 декабрь, № 273 (8335).
Дмитриева Е.А. Развитие государственно-частного партнерства в сфере высшего профессионального образования. Дисс. канд. экон. наук. – М., 2012.
Варнавский В.Г. Партнерство государства и частного сектора: формы, проекты, риски. – М.: Наука, 2005.
Gerrard M.B. What Are Public-Private Partnerships, and How Do They Differ from Privatizations? // Finance & Development. 2001. Vol.38. № 3. P. 1.
Модель государственно-частного партнерства в системе начального и среднего профессионального обучения для Санкт-Петербурга и Ленинградской области. – СПб., 2013 г. С. 7.
Shodmonov Sh.Sh., G‘ofurov U.V. Iqtisodiyot nazariyasi. Darslik. – T.: Iqtisod-moliya, 2010. – 542 b.
Джуманиязов У.И. Давлат-хусусий шерикчилиги асосида уй-жой қурилиши соҳасида корпоратив бошқарув механизмларини такомиллаштириш. PhD дисс. автореферати. – Т., 2017. – 57 б.
Schwarzman S., Pinheiro R., Pillay P. Higher Education in the BRICS Countries. HEDY, volume 44. 2015. – 492 p.
Тохиров Ж.Р. Таълим хизматлари сифатини оширишда давлат-хусусий шерикликнинг ташкилий-иқтисодий механизмларини шакллантириш. PhD дисс. автореферати. – Нукус, 2017. – 19 б.
Тохиров Д. Кўп омилли эконометрик моделлар асосида таълим хизматлари бозори ривожланиши мақсадли кўрсаткичларини шакллантириш. // Экономика и образование. 2021. №. 5. С. 277-282.
www.pppknowledgelab.org маълумотлари асосида муаллиф томонидан тузилган (мурожаат этилган сана: 15.05.20).
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2023 Iqtisodiyot va taʼlim