Abstrak
Мaқoлaдa истеъмол бозорида савдо маҳсулотлари гуруҳларининг бозордаги ўрни, унинг сегментлашси, истеъмолчиларнинг хоҳиш-истаклари, савдо маҳсулотларининг реклама фолияти, савдо маҳсулотларининг рақобат муҳити, уларни мaркетинг тадқиқотлари орқали ўрганиш йўналишлари, маркетинг тадқиқоқтларининг қўлланилиш соҳалари ва маҳсулотларни сотувидаги муaммoлaр ўргaнилиб, муaммoлaрни ҳaл этишдa илмий acocлaнгaн xулoca вa тaклифлaр келтириб ўтилгaн.
Bibliografik manbalar
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2022 йил 28 январдаги ПФ-60-сонли “2022-2026 йилларга мўлжалланган Янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида”ги фармони.
https://www.marketing.spb.ru/read/m11/4.htm
Kotler Ph., Setiawan I., Kartajaya H. Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit. – wiley, 2012.
Мирко Н.В. Маркетинг как основа конкуренции на рынке товаров легкой промышленности. //Вопросы структуризации экономики, 2012. №2. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/marketing-kak-osnova-konkurentsii-na-rynke-tovarov-legkoy-promyshlennosti (дата обращения: 28.02.2023).
Новаторов В.Е. Кастомизация товаров и услуг в маркетинговой деятельности // Маркетинг услуг. − 2014. − No3. − С.228–235. URL: https://grebennikon.ru/article-zldd.html
Новикова Е.Н., Мартынова О.В., Антонченко Н.Г. Маркетинг. УМК. – Казань, 2014.
Эргашходжаева Ш. Д., Шарипов И.Б. Маркетинг. – Т., 2016 й. 44-б.
Бадалов Н.Ж. Корхоналарда маҳсулотлар сифатини бошқаришнинг асосий функциялари. /Аcademic research in modern science 2021 й. https://doi.org/10.5281/zenodo. 5855278
Муаллифнинг илмий изланишлари натижасида ишлаб чиқилди.
www.stat.uz Ўзбекистон Республикаси Давлат Статистика Қўмитаси маълумотлари асосида муаллиф томонидан тайёрланди
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright (c) 2023 Iqtisodiyot va taʼlim