АНАЛИЗ МНОГОФАКТОРНЫХ ЭКОНОМЕТРИЧЕСКИХ МОДЕЛЕЙ, УЧАСТВУЮЩИХ В РАЗВИТИИ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ
PDF (O'zbekcha)

Ключевые слова

продовольственные товары
норма потребления
многофакторные эконометрические модели
линейность
эластичность

Как цитировать

Умаров, И. (2022). АНАЛИЗ МНОГОФАКТОРНЫХ ЭКОНОМЕТРИЧЕСКИХ МОДЕЛЕЙ, УЧАСТВУЮЩИХ В РАЗВИТИИ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ. Economics and Education, 23(2), 262–268. https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss2/a465

Аннотация

Это статья дает представление об анализе многофакторных эконометрических моделей, влияющих на развитие пищевой промышленности. Теоретико-методологические аспекты, практическое значение многофакторных эконометрических моделей, которые в данной ситуации влияют на пищевую промышленность, конкуренцию, производственные мощности, конкурентоспособность продукции, повышают конкурентоспособность между предприятиями и позволяют добиться сквозного.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss2/a465
PDF (O'zbekcha)

Библиографические ссылки

“2022-2026 йилларга мўлжалланган Янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида”ги ПФ-60-сонли фармон. 2022 йил 29 январь, Lex.uz.

Абулқосимов Ҳ.П., Расулов Т.С. Ўзбекистонда озиқ-овқат хавфсизлигини таъминлаш йўллари. Рисола. – Т.: Fan va texnologiya, 2015. 60-б.

Азоев Г.Л., Челенков А.П. Конкурентные преимущества фирмы. – М.: ОАО Типография «Новости», 2000. –256 с.

Еремеева Н.В., Калачев С.Л. Конкурентоспособность товаров и услуг. – М.: Колосс, 2006. С. 186.

Каримов М.А. Озиқ-овқат саноати корхоналарида бошқарувнинг ташкилий-иқтисодий механизмини такомиллаштириш: иқт.фан.фал.док. автореф. – Андижон: АДУ, 2021. 12-б.

Кругман П.Р., Обстфельд М. Международная экономика: Теория и политика. – М.: Экон. Фак. Моск.гос. ун-та: ЮНИТИ, 1997. – 769 с.

Саидахмедова Н.И Ўзбекистонда озиқ-овқат саноати маҳсулотларини ишлаб чиқариш тенденциялари ва муаммолари. // “Халқаро молия ва ҳисоб” илмий-электрон журнали. 2-сон, апрель, 2019. 7-б.

Толипова Б.Ф. Озиқ-овқат саноатининг инвестициявий самарадорлигини оширишда рақамли технологияларни жорий этиш ва автоматлаштириш истиқболлари. // “Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar” илмий-электрон журнали. 6-сон, 2020 йил, ноябрь-декабрь, 209-б.

Фасхиев Х.А. Маркетинг в автомобилестроении. – М.: Центр маркетинговых исследований и менеджмента, 2001. С. 32.

Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. – М.: Инфра-М, 2000. – 312 с.

Умаров И.Ю. Озиқ-овқат саноатида тадбиркорликнинг фаолияти самарадорлигини аниқлаш ва прогнозлаш. // Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар. 2-сон, 2017 йил март-апрель.

EViews-9.1 дастурий пакет асосида ҳисоблаб топилган.

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Copyright (c) 2022 Экономика и образование