ANALYSIS OF MULTIPLE FACTOR ECONOMETRIC MODELS CONTRIBUTING TO THE DEVELOPMENT OF THE FOOD INDUSTRY
PDF (O'zbekcha)

Keywords

food products
consumption rate
multifactor econometric models
linearity
elasticity

How to Cite

Umarov И. (2022). ANALYSIS OF MULTIPLE FACTOR ECONOMETRIC MODELS CONTRIBUTING TO THE DEVELOPMENT OF THE FOOD INDUSTRY. Economics and Education, 23(2), 262–268. https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss2/a465

Abstract

This paper provides insights into the analysis of multifactor econometric models influencing the development of the food industry. Theoretical and methodological aspects, practical significance of multifactor econometric models, which in this situation affect the food industry, competition, production capacity, product competitiveness, increase competitiveness between enterprises and allow to achieve through.

https://doi.org/10.55439/ECED/vol23_iss2/a465
PDF (O'zbekcha)

References

“2022-2026 йилларга мўлжалланган Янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида”ги ПФ-60-сонли фармон. 2022 йил 29 январь, Lex.uz.

Абулқосимов Ҳ.П., Расулов Т.С. Ўзбекистонда озиқ-овқат хавфсизлигини таъминлаш йўллари. Рисола. – Т.: Fan va texnologiya, 2015. 60-б.

Азоев Г.Л., Челенков А.П. Конкурентные преимущества фирмы. – М.: ОАО Типография «Новости», 2000. –256 с.

Еремеева Н.В., Калачев С.Л. Конкурентоспособность товаров и услуг. – М.: Колосс, 2006. С. 186.

Каримов М.А. Озиқ-овқат саноати корхоналарида бошқарувнинг ташкилий-иқтисодий механизмини такомиллаштириш: иқт.фан.фал.док. автореф. – Андижон: АДУ, 2021. 12-б.

Кругман П.Р., Обстфельд М. Международная экономика: Теория и политика. – М.: Экон. Фак. Моск.гос. ун-та: ЮНИТИ, 1997. – 769 с.

Саидахмедова Н.И Ўзбекистонда озиқ-овқат саноати маҳсулотларини ишлаб чиқариш тенденциялари ва муаммолари. // “Халқаро молия ва ҳисоб” илмий-электрон журнали. 2-сон, апрель, 2019. 7-б.

Толипова Б.Ф. Озиқ-овқат саноатининг инвестициявий самарадорлигини оширишда рақамли технологияларни жорий этиш ва автоматлаштириш истиқболлари. // “Iqtisodiyot va innovatsion texnologiyalar” илмий-электрон журнали. 6-сон, 2020 йил, ноябрь-декабрь, 209-б.

Фасхиев Х.А. Маркетинг в автомобилестроении. – М.: Центр маркетинговых исследований и менеджмента, 2001. С. 32.

Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. – М.: Инфра-М, 2000. – 312 с.

Умаров И.Ю. Озиқ-овқат саноатида тадбиркорликнинг фаолияти самарадорлигини аниқлаш ва прогнозлаш. // Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар. 2-сон, 2017 йил март-апрель.

EViews-9.1 дастурий пакет асосида ҳисоблаб топилган.

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Copyright (c) 2022 Economics and education